خلعتبری: ازبکستان از کره جنوبی بهتر است/ بازی با تاجیکستان را جدی می‌گیریم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

04-157.jpg

زننده تک گل تیم ایران به ازبکستان گفت: ازبکستان از کره جنوبی بهتر است اما برد دوباره آن‌ها پلی برای صعود تیم ملی به جام جهانی خواهد بود.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا خلعتبری پیش از آغاز تمرین‌ امروز تیم ملی فوتبال گفت: شرایط اردوی تیم ملی خوب است و رفاقت بسیاری میان بازیکنان وجود دارد. همه با انگیزه تمرین می‌کنند و برای بازی با ازبکستان آماده می‌شوند.

وی افزود: قطعا بازی سختی برابر ازبکستان خواهیم داشت چرا که این تیم را بهتر از کره‌جنوبی می‌دانم، امیدوارم با حمایت هواداران مثل بازی پیشی مقابل کره جنوبی بتوانیم ازبکستان را هم ببریم. این تیم در همه نقاط حاوی قوت است، آن‌ها هم در دفاع و هم حمله خوب کار می‌کنند و دروازه‌بان خوبی هم دارند. ازبکستان هیچ کاستی ندارد و در بازی رفت هم فشار بسیاری روی دروازه ما وارد نمود. بردن ازبکستان پلی برای صعود تیم ملی به جام جهانی است چرا که تیم ملی را ۱۰ امتیازی می‌کند و سبب می‌شود از ازبکستان جدا شویم. آن وقت است که با برد خانگی برابر لبنان صعودمان را به جام جهانی قطعی می‌کنیم.

خلعتبری درباره بازی تدارکاتی با تاجیکستان گفت: این بازی بیشتر برای حفظ آمادگی تیم در نظر گرفته شده است، هرچند ما آن را جدی می‌گیریم و برایمان فرقی نمی‌کند با چه حریفی روبه‌رو می‌شویم، ما دوست داریم تاجیکستان را هم حتی در یک بازی دوستانه ببریم، امیدواریم این مسابقه نکات مثبتی برای تیم ملی داشته باشد.

مهاجم تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا بر خلاف بازی با کره جنوبی این بار مقابل ازبکستان به میدان خواهد رفت؟ گفت: در تیم ملی فرقی نمی‌کند کدام بازیکن به میدان برود، مهم پیروزی تیم ملی است. من در باشگاهم هم مشکلی ندارم و ۷۰ – ۸۰ دقیقه فیکس بازی می‌کنم، در بازی پیشی هم به خاطر شرایط مسابقه امکان بازی نمودن پیدا نکردم و مهم موفقیت تیم بود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.