خلیج فارس در سینماحقیقت نقد می‌شود

سینما و تلویزیون > نقد  – 
فیلم مستند بلند «خلیج فارس» آخرین ساخته اُرد عطارپور که مستندی درباره حقانیت عنوان تاریخی خلیج فارس است،فردا ۲۷ اردیبهشت در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی روی پرده رفته و سپس جلسه نقد و بررسی آن برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، این فیلم مستند، در پانزدهمین روز از مجموعه «نمایش‌های آسمان آبی» ویژه مرور ۲۰ فیلم مستند منتخب جشنواره فجر به نمایش عمومی درخواهد آمد که این برنامه، تا روز سوم خرداد ماه در سالن سینماحقیقت این «مرکز» برپا می‌شود.

پس از نمایش این فیلم هم جلسه نقد و بررسی آن، با حضور اُرد عطارپور (کارگردان)، محمدرضا سحاب (کار‌شناس)، سعید قطبی‌زاده (منتقد سینما)، مازیار فکری ارشاد (مجری- کار‌شناس) و جمعی دیگر از مدعوین و میهمانان برگزار خواهد شد.

برنامه زمانی نمایش این فیلم مستند که چندین جایزه از جشنواره‌های معتبر سینماحقیقت، فجر و… را کسب کرده، از ساعت۱۶:۳۰  تا ۱۸ است و جلسه نقد و بررسی آن هم طی ساعات ۱۶:۱۵ تا ۴۵: ۱۹ برگزار می‌شود.

شرکت در این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می‌توانند در ساعات یاد شده، به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.

 

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.