خنده‌ بازاری‌ها در غرفه جام جم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از جام جم آنلاین در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

جام جم آنلاین: خنده بازاری ها برای ایام دهه فجر شبکه سه ویژه‌ برنامه‌ای متفاوت را در نظر گرفته‌اند.آن‌ها قصد دارند آیتم های تازهی iبه خنده‌ بازار اضافه نمایند.

یزدان فتوحی نویسنده و یکی از بازیگران مجموعه  خنده بازار که امروز با تعدادی از بازیگران این مجموعه مهمان  غرفه روزنامه جام جم  در نمایشگاه مطبوعات بود، درباره ویژه‌برنامه‌ خنده بازار در دهه فجر گفت: در ایام دهه فجر، خنده بازار iبه شکل ویژه iبه روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. پخش  این برنامه از ۱۲ iبهمن آغاز خواهد شد.

وی افزود: جلسه نویسندگان  روز سه‌شنبه برگزار شد و چند روز آینده iبه شکل جدی‌تر روی متن های ویژه‌برنامه  دهه فجر کار خواهیم نمود.

فتوحی در پاسخ iبه این پرسش که آیا فکر می نمودید روزی برنامه خنده بازار تا این میزان با استقبال مخاطبان روبرو شود؟ گفت: روزهای اول فکر نمی‌کردیم که خنده‌بازار iبه یکی از برنامه‌های دیدنی تلویزیون تبدیل شود، اما iبه مرور با حمایت مدیران  سیما  iبه شکل جدی تری تولید  این برنامه را ادامه دادیم و تلاش نمودیم آیتم‌های جذاب و دیدنی را برای خنده‌بازار طراحی کنیم. خدا را شکر مردم هم از این برنامه استقبال نمودند.

بازیگر نقش محمدرضا شهیدی‌فر در بخش پارک سبب در خاتمه گفت: خنده‌بازار در ایام نوروز هم از شبکه سه پخش خواهد شد.

حضور بعضی از بازیگران مجموعه خنده بازار در غرفه جام جم سبب تا مردم بسیاری برای گرفتن عکس و امضاء از این بازیگران iبه این غرفه بیایند.حسینی بای، گزارش تفسیریگر تلویزیون هم از این فرصت استفاده نمود و با این گروه مصاحبه نمود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.