«خوابم می‌آد» در فرهنگسرای بهمن

جام جم آنلاین: فیلم سینمایی «خوابم می آد»‌ به کارگردانی رضا عطاران در سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن اکران می شود.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، فیلم سینمایی «خوابم می آد» به کارگردانی رضا عطاران از اول تیرماه در سینما «چاپلین» این فرهنگسرا اکران می شود.

فیلم سینمایی «خوابم می آد» برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و دارای دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد است که اکبر عبدی، رضا عطاران، مریلا زارعی، سروش صحت، ویشکا آسایش، ناصر گیتی‌جاه، اصغر سمسارزاده و خداداد عزیزی از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.

رضا عطاران بازیگر مطرح سینمای ایران از محبوب ترین سریال سازهای تلویزیون است، کوچه اقاقیا، خانه به دوش، متهم گریخت، ترش و شیرین و بزنگاه، همچنان در پخش های چند باره از تلویزیون بیننده دارند و هنوز هم کمدی سازهای تلویزین تحت تاثیر این سریال ها هستند.

این فیلم با عنوان «هیچ کس فرشته نیست» پروانه ساخت گرفت و وارد پیش تولید شد. در میانه های فیلمبرداری نامش به «رضا هرگز نمی خوابد» تغییر کرد و در آستانه جشنواره فجر نامش «خوابم می آد» شد.

فیلم «خوابم می آد» داستان معلمی ساده و درستکار است که به سن میانسالی رسیده و در برقراری ارتباط با زنها دچار مشکل است، با دختری پاستیل فروش آشنا می شود که برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبرو است و رضا را ترغیب به کارهایی می کند که باب میلش نیست.

این فیلم همه روزه در سئانس های ١۵، ١٧، ١٩، ٢١ در سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن اکران می شود، علاقمندان جهت رزرو و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۵۵٠۵٠٣٧٣ تماس حاصل فرمایند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.