خواهر زاده رضا زاده در اردوی تیم ملی + عکس

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

این اردوی ۱۲ روزه که تا ۲۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت، ۱۴ وزنه بردار نوجوان به اردو دعوت شده اند که زیر نظر جورج زالای مجارستانی و جواد خوشدل تمرینات خود را برگزار می کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ دور نخست تمرینات تیم وزنه‌برداری نوجوانان از ۱۲ آبان در محل کمپ تیمهای ملی وزنه برداری آغاز می شود. اردویی که خواهرزاده حسین رضازاده هم توانسته خود را به جمع ملی‌پوشان برساند.

برای این اردوی ۱۲ روزه که تا ۲۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت، ۱۴ وزنه بردار نوجوان به اردو دعوت شده اند که زیر نظر جورج زالای مجارستانی و جواد خوشدل تمرینات خود را برگزار می کنند.

رسول نادری (اصفهان)، سید علیرضا طاهریان (چهارمحال و بختیاری)، علی جوکار (فارس)، علیرضا دهقان (خوزستان)، آرمان آشنایان (آذربایجان شرقی)، علیرضا سلیمانی (گیلان)، پویا عابدینی (کهکیلویه و بویراحمد)، سعید رضازاده و پیمان جان (اردبیل)، کیانوش باقری، رامین ولی پور، امیرحسین فضلی، مهرشاد محمودی و مهدی فروتن (مازندران) وزنه بردارانی هستند که باید ظهر روز جمعه ۱۲ آبان با حضور در محل کمپ تیمهای ملی وزنه برداری خود را به کادر فنی معرفی کنند.

تیم وزنه برداری نوجوانان کشورمان برای شرکت در رقابتهای سال ۲۰۲۴ وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان که فروردین ماه سال آینده در تاشکند ازبکستان برگزار می شود، آماده خواهد شد. این رقابتها حکم انتخابی دومین دوره بازیهای المپیک نوجوانان را دارد. دومین دوره المپیک نوجوانان تابستان سال ۲۰۲۴ در نانجینگ چین برگزار می شود.

منبع: سایت رسمی فدارسیون وزنه برداری


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.