خودروهای اجلاس به مزایده گذاشته شد

خودروهای اجلاس به مزایده گذاشته شد

خودروهای اجلاس به مزایده گذاشته شد

اتوآنلاین : بعد از برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها، این سوال بارها مطرح شد که تکلیف خودروهای این اجلاس چه می‌شود؟ این سوال در شرایطی قابل طرح بود که بیشتر خودروهای اجلاس مذکور از شرکت پارس خودرو تامین شده بود. ماکسیما، تینا و مگان در کنار بنزهای سفارشی در اجلاس غیرمتعهدها برای حمل و نقل سران به‌کار گرفته ‌شد.

به گزارش «اتوآنلاین» بعد از برگزاری اجلاس یکی از دست‌اندرکاران صنعت خودرو در پاسخ به پیگیری‌های خبرنگار ما که از تعیین تکلیف نهایی این خودروها پرسش ‌کرد اظهار کرد: خودروهای متعلق به شرکت پارس خودرو تحویل نیروی انتظامی خواهد شد. خبر این دست اندرکار صنعت خودرو خیلی بیراه نبود؛ چرا که بعد از برگزاری اجلاس، حضور مگان‌های پلیس در خیابان‌ها و اتوبان‌های شهر پررنگ شد.
در همین حین خبرهایی مبنی بر مزایده گذاشتن این خودروها به گوش می‌رسید، این در حالی است که به گفته برخی از دست‌اندرکاران اجلاس یاد شده، ظاهرا دولت می‌خواهد خودروهای مذکور را در ناوگان تشریفات نگهداری کند.
اما بشنوید از آخرین خبری که در مورد تکلیف نهایی این خودروها منتشر شده است. ظاهرا شرکت پارس خودرو مزایده‌ای برای فروش خودروهای اجلاس برگزار کرده و قصد دارد خودروهای مذکور را از طریق مزایده به فروش برساند.
شرکت پارس خودرو با فراهم کردن شرایط مساوی برای خریداران این خودروها، حتی شرکت کارکنان و خانواده های آنها در مزایده یاد شده را منع کرده است. هر چند به اعتقاد برخی از کارشناسان خودرو ورود این خودروها می‌تواند تا حدودی به تعادل بازار کمک کند، اما شرکت پارس خودرو، خودروهای دست دوم دیگری همچون قشقایی، نیوپیکاپ و ال ۹۰ را در لیست این مزایده در کنار خودروهای اجلاس قرار داده است.


پایگاه خبری – تحلیلی اتوآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.