خوروش: بازی با الاهلی را فراموش کرده‌ایم

۱۴فروردین۱۳،

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اعلام آمادگی تیمش برای بازی با نفت تهران، گفت: با فراموش کردن شکست از الاهلی و ریکاوری خوبی که داشتیم، فردا (شنبه) با آمادگی کامل به مصاف نفت می رویم.

رسول خوروش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) دربارهٔ آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان در آستانه بازی حساس فردا (شنبه) برابر نفت تهران اظهار کرد: پس از شکست ناخوشایندی که برابر الاهلی متحمل شدیم، بازیکنان به خوبی ریکاوری کردند و تاخیر یک روزه بازی با نفت هم بسیار به ما کمک کرد تا به آمادگی بیشتری برسیم. خوشبختانه بازیکنان به لحاظ روحی هم وضعیت مساعدی دارند و سپاهان بدون بازیکن مصدوم یا محرومی فردا به میدان می رود.

وی دربارهٔ بازی نفت نیز افزود: این مسابقه بسیار حساسی برای دو تیم است. سپاهان می خواهد در کورس قهرمانی بماند و نفت هم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می جنگد؛ می دانیم که بازیکنان این تیم انگیزه بسیاری در بازی فردا خواهند داشت اما بازیکنان سپاهان هم به اهمیت این مسابقه واقف می باشند. ما به پیروزی در این بازی نیاز جدی داریم.

سرپرست تیم سپاهان که تمایلی به صحبت دربارهٔ اتفاقات بازی با الاهلی عربستان و مواضع کمیته انضباطی فدراسیون نسبت به تماشاگران سپاهان و صحبت های زلاتکو کرانچار نداشت، در این باره تنها گفت: ما آن بازی را فراموش کردیم و فقط به آینده فکر می کنیم. متاسفانه یکسری حواشی بوجود آمد که صلاح نیست دیگر دربارهٔ اتفاقات و شرایط آن مسابقه صحبت کنیم. فکر می کنم مردم همه چیز را دیدند و عملکرد سپاهان در چندین مسابقه ای که انجام داده را ارزیابی می کنند و متوجه تفاوت بازی های جام حذفی و شرایطش با سایر مسابقات می باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.