خوروش : تیم های مورد علاقه از داوری سود می برند

۲۶م دیماه ،

خوروش : تیم های مورد علاقه از داوری سود می برند

گل: خبرها باشگاه سپاهان : فوتبال آنلاین : برای ما جای سوال است که آقای جواد نکونام در این دیدار دیگر باید چه کار می‌کرد که از زمین اخراج می‌شد و یا اخطار می‌گرفت.

 به گزارش فوتبال آنلاین سرپرست تیم سپاهان با انتقاد شدید از وضعیت داوری‌ در بازی‌های لیگ برتر گفت: متاسفانه اشتباهات داوری به نفع رقبای سپاهان و بعضی تیم‌های مورد علاقه همچنان ادامه دارد.

رسول خوروش در خصوص اشتباهات داوری در فصل تازه گفت: متاسفانه در این فصل سپاهان در بازی‌های متعدد و به اذعان کار‌شناسان برنامه ۹۰ قربانی اشتباهات سهوی داوری شده است و از سوی دیگر هفته‌هاست که بعضی تیم‌های مدعی و مورد علاقه همچنان از داوری سود می‌برند.

وی اضافه کرد: بسیار جالب بود که در هفته بیست‌ویکم نیز همچون هفته و هفته‌های قبل یک پنالتی علیه تیم استقلال گرفته نشد. فقط به ۱۰ روز قبل و بهره استقلال از اشتباهات داوری نگاه کنید. در بازی با سایپا بنا به اذعان پژمان منتظری و البته تایید کار‌شناس داوری یک پنالتی علیه این تیم گرفته نشد، در دیدار با ابومسلم در جام حذفی بازیکن استقلال در‌‌ همان دقایق ابتدایی باید اخراج می‌شد که این مسئله رخ نداد و در بازی با مس کرمان باز هم پنالتی علیه این تیم گرفته نشد.

سرپرست سپاهان در ادامه افزود: برای ما جای سوال است که آقای جواد نکونام در این دیدار دیگر باید چه کار می‌کرد که از زمین اخراج می‌شد و یا اخطار می‌گرفت. آن هم در مقابل چشمان داوری که ید طولایی در دادن کارت‌های متوالی دارد. استقلال در هفته‌های اخیر و همین‌طور در جام حذفی از این اشتباهات بسیار نفع برده است. به دیدار دیگر تیم مورد علاقه بعضی‌ها با صبا نگاه کنید. دو پنالتی به نفع صبا گرفته نشد و بازیکن پرسپولیس هم باید اخراج می‌شدکه این اتفاق نیفتاد.

خوروش ادامه داد: ما اطمینان داریم که این اشتباهات سهوی است!! اما دیگر کارد به استخوان‌مان رسیده است. طبق همین کارشناسی‌های برنامه نود در این فصل مقایسه کنید که سپاهان و استقلال هر کدام چند امتیاز از این اشتباهات نفع برده‌اند و هر کدام چند امتیاز ضرر کرده‌اند. این بررسی نتایج جالب توجهی را به شما ارائه می‌دهد.

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان گفت: اشتباهات داوری برای سایر تیم‌ها به ویژه تیم‌های مدعی شرایط را به گونه‌ای که رقم زده که هر چند شاید بعضی اوقات متضرر شده باشند اما نفع آن‌ها از این اشباهات بیشتر بوده و این سپاهان بوده که گرفتار کامل این اشتباهات سهوی شده است و جایگاه مطلوبش در جدول دچار خدشه شده است. از سوی دیگر با عنایت به این اشباهات بعضی تیم‌های مورد علاقه به صدر و جایگاه بسیار مطلوبی در جدول رسیده‌اند.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.