خوزه مورینیو گزینه مربیگری میلان شد

۲۷م دیماه ،

میلانی ها می خواهند آقای خاص” را به سن سیرو بیاورند تا افتخاراتی که این مربی با اینتر تجربه کرده را تجربه کنند.

“خوزه مورینیو” که انتظار می رود تابستان از رئال مادرید جدا شود، به نظر نمی رسد فرصت حضور در انگلستان را داشته باشد. “سرآلکس فرگوسن” گفته که می‎خواهد با من یونایتد ادامه دهد و “پپ گواردیولا” هم رهسپار منچسترسیتی است. تاتنهام و لیورپول هم با مربیان جوان خود “آندره ویلاس بوآس” و “برندن راجرز” با مشکل بودجه مواجهند.

بر پایه گزارش سان، در لیگ برتر دو تیم می‎ماند: آرسنال و تیم پیشین مورینیو، چلسی. “آرسن ونگر” ۱۷ سال می‎شود که با آرسنال است و “رافائل بنیتز” هم اگر یک جام با چلسی ببرد می‎تواند حضور موقت خود در “استمفوردبریج” را به حضور دائم تبدیل کند. بنابراین سه باشگاه برای مورینیو می ماند: میلان، پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ.

تمایل میلان که یکی از پرافتخارترین باشگاه‎های دنیاست برای جذب مورینیو، این مربی را وسوسه می کند. “سیلویو برلوسکونی”، مالک باشگاه میلان، گفته که این باشگاه می خواهد به دوران درخشان قبل‌اش بازگردد. او گفته که موفق نشده “پپ گواردیولا” را برای حضور در سن سیرو متقاعد کند.

“مورینیو” اکنون به هدف باشگاه میلان تبدیل شده اما آنها باید بتوانند از پس حقوق سالیانه ۱۳/۵ میلیون دلاری رئال مادرید به این مربی برآیند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.