خیز «کلاه قرمزی و بچه ننه» برای فتح گیشه سینما در اکران عید فطر +پوستر فیلم

به گزارش سینمانگار، پس از قطعی شدن اکران فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» در عید فطر، پخش تیزرهای تلویزیونی این فیلم نیز آغاز شد.

در حالی اکران عید فطر «کلاه قرمزی و بچه ننه» قطعی شده و سازندگانش کار تبلیغات آنرا رو شروع کرده اند، که هنوز مشخص نیست این فیلم در چه گروهی به روی پرده سینماها خواهد رفت. از سویی علی سرتیپی مدیرعامل مؤسسه فیلمیران و پخش‌کننده «کلاه قرمزی و بچه ننه» از اکران این فیلم در گروه سینمایی استقلال خبر داده، و از سوی دیگر حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش عنوان کرده که «کلاه قرمزی و بچه ننه» در گروه دیگری و در سینماهای غیر از حوزه هنری اکران خواهد شد.

«کلاه قرمزی و بچه ننه» به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حمید مدرسی ساخته شده است. این فیلم سومین قسمت از مجموعه سینمایی «کلاه قرمزی» و پس از فیلمهای «کلاه قرمزی و پسرخاله» و «کلاه قرمزی و سروناز» است. هر دو قسمت قبلی این مجموعه با فروش بالا و خوبی در زمان خود مواجه شده و حال سازندگان «کلاه قرمزی و بچه ننه» امیدوارند که این فیلم نیز همچون قسمت های قبلی فروش خوبی داشته باشد و بتواند صدرنشینی گیشه سینمای ایران در سال ۹۱ را بدست آورد. گیشه ای که به سبب بحران های متعددی که از آغاز سال با آن مواجه شده و دعواهای دامنه دار حوزه هنری و وزارت ارشاد، در بدترین و بی رمق ترین روزهای خود به سر می برد.
 

«کلاه قرمزی و بچه ننه» داستان شیطنت‌های پسر عمه‌زاست که کلاه قرمزی و آقای مجری را به دردسر می‌اندازد و ماجرای جدیدی پیش می‌آید که منجر به ورود مهمان ناخوانده‌ای می‌شود و …

حمید جبلی، ایرج طهماسب، خسرو احمدی، مهدی باطبی، عیسی یوسفی‌پور، بهادر مالکی، بنفشه صمدی و پوپک مظفری از جمله بازیگران «کلاه قرمزی و بچه ننه» هستند.

عوامل سازنده فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» عبارتنداز:

کارگردان: ایرج طهماسب/ فیلمنامه: حمید جبلی، ایرج طهماسب/ مدیر فیلمبرداری: ابراهیم غفوری/ تهیه کننده و مجری طرح: حمید مدرسی/ موسیقی متن و کلیپ‌ها: محمدرضا علیقلی/ ترانه سرا: ایرج طهماسب/ خواننده: حمید جبلی، محمدرضا هدایتی/ طراحی و ساخت عروسک: مرضیه محبوب/ تدوین: میثم مولایی/ صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق/ طراح لباس: ژاله آنت/ طراح صحنه: میثم کزازی/ مدیر هنری: حبیب رضایی/ برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: رضا بختیاری نیک/ طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی/ صدای عروسک: حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، بنفشه صمدی، بهادر مالکی، محمد بحرانی/ عروسک گردان‌ها: دنیا فنی زاده، مرضیه محبوب، امیرسلطان احمدی، بنفشه صمدی، محمد لقمانیان/ بازیگران: حمید جبلی، ایرج طهماسب، خسرو احمدی، مهدی باطبی، عیسی یوسفی‌پور، بهادر مالکی، بنفشه صمدی، پوپک مظفری، داود دلقندی، سورن مناچکیان، پویان طباطبایی، محمد بحرانی، قاسم قباخلو، بهرام بهنوید

 


به گزارش سینمانگار، «ضد گلوله» و «بی خداحافظی» از دیگر فیلم‌های اکران عید فطر هستند.
 


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.