خ مثل خیانت

ممتاز نیوز : کلمه زشت و بدقواره‌ای است که هیچ کس دوست ندارد در زندگی اش آن را بشنود و به زبان بیاورد. خیانت در روابط زناشویی یکی از بدترین اتفاقات زندگی مشترک است که وقتی یکی از زوجین از چارچوب‌های اخلاقی و موازین ارزشی خارج می‌شود اتفاق می‌افتد؛ اتفاقی که بعد عاطفی خانواده را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اما چرا افراد خیانت می‌کنند؟

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از اطلاعات ؛ کمبودهای زندگی زناشویی احتمال بروز خیانت را بیشتر می‌کند. این کمبودها ممکن است عاطفی، مالی یا جنسی باشند که باعث می‌شوند زن و مرد به هم احساس تعهد نسبت نکنند. در این میان نقش شخص ثالث از نظر وسوسه و پافشاری در برقراری ارتباط نباید از نظر دور داشته شود، چون مرد یا زن درست در زمانی که به دنبال محبت می‌گردند، کسی سر راه سبز می‌شود و درست از همان نقطه ضعف شروع می‌کند. بنابراین دسیسه‌های او به ثمر می‌نشیند و رابطه برقرار می‌شود.

زن و شوهر اولین کسانی هستند که متوجه انحراف و خیانت خود می‌شوند، ولی گاهی اوقات فرد اصلا باور نمی‌کند مرتکب خیانت شده و فکر می‌کند صرفا احساس وابستگی به کسی دارد و به همین دلیل با او رابطه برقرار می‌کند. گاهی هم البته فرد سوم با قصد گسستن روابط عاطفی زوجین وارد عمل می‌شود و حتی برای از میان برداشتن مانع دست به هر اقدام غیراخلاقی می‌زند. اگر نمی‌خواهید خیانت به زندگی‌تان راه پیدا کند، این دلایل را در زندگی‌تان از بین ببرید. راه‌های نفوذ دیگران را به زندگی‌تان کور کنید و با تقویت ارتباط با همسرتان، پایه‌های زندگی را محکم‌تر کنید.

منبع: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.