دادگاه اخلال گران ارزی به سریعی برگزار می گردد

۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

معاون اول قوه قضاییه گفت: اشخاصی که از طریق وزارت اطلاعات به عنوان اخلالگران ارزی به دستگاه قضایی معرفی شده بودند، دستگیر شده و تحقیقات از آنان در حال انجام است.


به گزارش تفسیری حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در حاشیه برگزاری همایش سالانه سخنرانان  برجسته کشور در  قم  گفت : اشخاصی که از طریق وزارت اطلاعات به عنوان اخلالگران ارزی به دستگاه قضایی معرفی شده بودند، دستگیر شده و  تحقیقات از آنان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برنامه دادگاه این اشخاص به  سریعی به  اطلاع  مردم می رسد، گفت: دستگاه قضایی، اراده جدی  برای  برخورد قاطع  با  اخلالگران  اقتصادی  در کشور دارد اما  علاوه بر این  مسئله،  دولتمردان هم  باید به صورت فعال  توطئه ها  و  فتنه های دشمنان  را  در جنگ اقتصادی  با جمهوری  اسلامی رصد و  به موقع اقدام  نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: در این جنگ اقتصادی باید سهم  هر بخش مانند محاصره اقتصادی، اخلال گران اقتصادی و  بعضی بی تدبیری ها  مشخص شود.

معاون اول قوه قضاییه در پایان تاکید نمود: دشمنان می خواهند با این روش ها ملت ایران را به سازش  وادارند، غافل از آنکه ملت ایران ۳۰ سال محاصره اقتصادی را  پشت سر گذاشته است.
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.