داربی بندر لیورپول برنده‌ای نداشت

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

اشتباه داور در رد گل سالم لیورپول در دقیقه‌ی ۹۳ نتیجه‌ی تساوی را برای داربی این شهر رقم زد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با انجام یک دیدار پی گیری شد که در آن تیم‌های لیورپول و اورتون در داربی شهر لیورپول برنده‌ای نداشت و بازی با تساوی دو بر دو iبه پایان رسید.

در این دیدار حساس بازیکنان لیورپول آغازی طوفانی داشتند و در دقیقه ۱۴ روی گل iبه خودی لایتون دینس مدافع اورتون پیش افتادند. حملات شاگردان برندان راجرز با وجود این گل ادامه یافت و ۶ دقیقه بعد لوئیس سوارس روی پاس ارسالی بسیارزیبای جرارد گل دوم تیمش را iبه ثمر رساند.

بازیکنان اورتون با دریافت این دو گل بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و دو دقیقه بعد توسط لیون عثمان یکی از گل‌های خورده را جبران نمودند و iبه بازی برگشتند. حملات آبی‌پوشان ادامه یافت و پس از دست دادن چند موقعیت خوب گلزنی سرانجام در دقیقه ۳۵ توسط نایسمیت گل تساوی را iبه ثمر رساندند.

در ادامه دو تیم حملاتی بر روی دروازه‌ها ایجاد نمودند اما گلی رد و بدل نشد و نیمه اول با همین نتیجه iبه پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم قرمزپوشان آنفیلد همچون نیمه اول بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و در دقیقه ۴۹ مالک یک موقعیت خوب گلزنی شدند اما ضربه رحیم استرلینگ با بی‌دقتی از کنار دروازه iبه خارج رفت.

در ادامه بازیکنان دو تیم که هیچ کدام iبه تساوی در این دیدار راضی نبودند iبه بازی هجومی روی آوردند و حملات بسیاری بر روی دروازه دو تیم شکل گرفت که سهم آبی‌پوشان بیشتر بود.

در آخرین ثانیه‌های بازی لیورپول روی یک کار ایستگاهی مالک فرصت گلزنی شد و سوآرز گل سوم را iبه ثمر رساند، اما پرچم کمک‌داور خوشحالی او را ناقص گذاشت و داور پس از اشتباه فاحش خود باید در انتظار مصاحبه‌های سرخپوشان باشد.

بازیهای هفته نهم با انجام سه دیدار iبه پایان می رسد که در حسا‌س‌ترین آنها تا دقایقی دیگر چلسی صدرنشین در ورزشگاه استمفوردبریج از منچستریونایتد پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.