دارندگان خودرو برای دریافت “الحاقیه بیمه‌نامه” تا ۲۱ اردیبهشت فرصت دارند

۲۱فروردین۱۳،

دارندگان خودرو برای دریافت “الحاقیه بیمه‌نامه” تا ۲۱ اردیبهشت فرصت دارند

اشخاصی که به تازگی بیمه نامه شخص ثالث خود را دریافت و یا تمدید کرده‌اند، با توجه به افزایش نرخ دیه تنها تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۹۲ فرصت دارند تا الحاقیه خود را دریافت کنند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل ازممتازنیوز،  مدیر کل نظارت فنی بیمه مرکزی دربارهٔ‌ اشخاصی که به تازگی بیمه‌نامه خود را تمدید کرده‌اند نیز گفت: این اشخاص تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال ۹۲ که مصادف با اول ماه رجب که ماه حرام محسوب می‌شود فرصت دارند الحاقیه برای بیمه‌نامه خود دریافت کنند چرا که از آن تاریخ به بعد دیه در ماه حرام ۱۵۲ میلیون تومان محاسبه خواهد شد

 

آذرآسیا – مدیرکل نظارت فنی بیمه مرکزی گفت: اشخاصی که به تازگی بیمه نامه شخص ثالث خود را دریافت و یا تمدید کرده‌اند، با توجه به افزایش نرخ دیه تنها تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۹۲ فرصت دارند تا الحاقیه خود را دریافت کنند.

مفید امینی اظهار کرد: با توجه به افزایش نرخ دیه و تعیین قیمت‌های تازه بیمه شخص ثالث از سوی بیمه مرکزی مردم از این پس برای تمدید بیمه‌نامه شخص ثالث با قیمت تازه حق بیمه پرداخت خواهند کرد.
مدیر کل نظارت فنی بیمه مرکزی دربارهٔ‌ اشخاصی که به تازگی بیمه‌نامه خود را تمدید کرده‌اند نیز گفت: این اشخاص تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال ۹۲ که مصادف با اول ماه رجب که ماه حرام محسوب می‌شود فرصت دارند الحاقیه برای بیمه‌نامه خود دریافت کنند چرا که از آن تاریخ به بعد دیه در ماه حرام ۱۵۲ میلیون تومان محاسبه خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: مردم هر چه زودتر برای دریافت الحاقیه خود اقدام کنند و این کار را به روز‌های آخر نسپارند، چرا که ممکن است در روزهای پایانی اردییهشت‌ماه فراموش کرده و یا سیستم درست عمل نکند و آنها به مشکل بر بخورند.

جمعه ۲۳ فروردین   ۱۱:۵۵

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.