داریوش ارجمند: نامجومطلق مرا یاد مسی می‌اندازد

قانون- سردبیر و تهیه‌کننده برنامه «سه ستاره» رادیو جوان ـ از ساخت سری دوم این برنامه در شهریور ماه خبر داد.

حامد مرادیان با اعلام اینکه «سه ستاره» از پنج‌شنبه ـ دوم شهریور ماه ـ به روی آنتن رادیو جوان می‌رود، توضیح داد: «سه ستاره» در این سری از پخش خود با حضور میهمانانی از جمله داریوش ارجمند، امیریل ارجمند (فرزند او) و همچنین مجید نامجو مطلق ـ فوتبالیست پیشکسوت کشورمان ـ به روی آنتن می‌رود.

وی با اشاره به اینکه مجید نامجو مطلق برای اولین بار به رادیو می‌آید، خاطرنشان کرد: این مربی فوتبال که در برنامه «سه ستاره» رادیو جوان در استودیو یک حضور خواهد یافت، خاطرات و ناگفته‌هایش را با شنوندگان رادیو در میان خواهد گذاشت.

***

به گزارش ایسنا، در بخش‌هایی از برنامه «سه ستاره» که پیش‌تر ضبط شده است،‌ مجید نامجو مطلق با حضور در این برنامه خاطرنشان کرده است: اولین بار است که پا به رادیو می‌گذارم و از این بابت رضایت کامل دارم.

داریوش ارجمند نیز که یکی از میهمانان سه ستاره رادیو جوان است، درباره‌ی مجید نامجو مطلق، اظهار می‌کند: وقتی بازی با توپ مجید نامجو مطلق را می‌بینم، یاد لیونل مسی می‌افتم.

در بخشی از برنامه «سه ستاره» امیریل ارجمند یکی از میهمانان «سه ستاره» اجرای برنامه را بر عهده می‌گیرد و با مجید نامجو مطلق گفت‌وگو می‌کند و اظهار می‌کند: خانواده‌ام مخاطب جدی رادیو هستند و صرفا به خاطر عشقی که به رادیو دارم به این رسانه آمدم.

به گزارش ایسنا، «سه ستاره» با گویندگی وحید رونقی و سردبیری و تهیه‌کنندگی حامد مرادیان از دوم شهریور ماه ساعت ۱۶ الی ۲۰ به روی آنتن شبکه رادیو جوان می‌رود.


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.