داریوش مهرجویی در بیمارستان بستری شد

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز

داریوش مهرجویی که شب گذشته بر اثر یک حادثه در بیمارستان بستری شد، همسر وی تأکید کرد که این هنرمند به هیچ وجه دچار مشکل جدی نشده و حالش کاملا خوب است.

شب گذشته ۱۰ آذرماه فیلم بمانی ساخته داریوش مهرجویی در سینماتک خانه هنرمندان به نمایش درآمد و قرار بود مهرجویی همراه با همسرش وحیده محمدی‌فر که به طور مشترک فیلمنامه این فیلم را نوشته‌اند در جلسه پرسش و پاسخ آن حضور داشته باشند اما بعدا معلوم شد مهرجویی دچار حادثه‌ای شده و در بیمارستان بستری شده است.

حادثه برای داریوش مهرجویی

وحیده محمدی‌فر صبح امروز ۱۱ آذرماه درباره وضعیت داریوش مهرجویی گفت: آقای مهرجویی دچار حادثه‌ای شد که خوشبختانه حادثه جدی نبود و امروز از بیمارستان مرخص شد.

او گفت: حال ایشان کاملا خوب است و هیچ مشکل جدی وجود ندارد.

به گفته او، داریوش مهرجویی روز گذشته بر اثر زمین خوردن از ناحیه صورت دچار جراحت شد اما این جراحت آسیب جدی در بر نداشت.

مهرجویی با ساخت فیلم گاو در سال ۱۳۴۸ نگاه‌ها را متوجه سینمای ایران کرد و به موج نوی سینمای ایران شکل داد. پس از انقلاب مدتی از ایران مهاجرت کرد اما چند سال بعد بازگشت و به فیلم‌سازی پرداخت.

براساس نتایج یک نظرسنجی در سال ۱۳۸۳، او با آفریدن هفت شخصیت، بیشترین شخصیت سینمایی ماندگار را در سینمای ایران خلق کرده است. همچنین شخصیت هامون در فیلمی به همین نام از مهرجویی، ماندگارترین شخصیت در تاریخ سینمای ایران دانسته شده است.

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مریم:

    خب ب جهنم. ب ما چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.