داشبورد تازه “پژو ۴۰۵” و “پارس” سال+عکس

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

پس از آنکه نصب دو ایربگ در خودروهای تولید داخل اجباری شد شرکت ایران خودرو برای محصولات مختلف خود تغییراتی در نظر گرفت تا بتواند با طراحی داشبورد تازه نصب دو ایربگ را اجرایی کند.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران، در حال حاضر طراحی داشبورد تازه خودرو در پژو پارس سال و ۴۰۵ انجام گرفته و به تعداد محدودی نیز بر روی خودروهای پژو پارس سال نصب شده است. این داشبوردها امکان نصب دو ایربگ راننده و شاگرد را دارا بوده و بنابر خواست مشتری در دورنگ خاکستری و بژ روشن ارائه می گردد.

تاکنون پژو ۴۰۵ که طراحی دهه ۸۰ میلادی کمپانی بزرگ خودرو سازی فرانسه است در ایران تغییرات بسیاری همچون، موتور، بدنه، داخل و … داشته تا همچنان بتواند سهم مهی از بازار ایران را در اختیار داشته باشد. خودرویی که اگرچه در دهه ۸۰ میلادی توانست بسیاری از استانداردهای آن روزهای اروپا را کسب کرده و به خودرویی محبوب تبدیل شود اما امروز در ایران منتقدان بسیاری دارد.

بسیاری از کارشناسان (و حتی جوانان عاشق خودرو) در سال های اخیر به نحوه تغییرات ظاهری در خودروهای داخلی انتقاد داشته و بارها تاکید کرده اند که این تغییرات چندین و چند باره به خصوص در محصولات ایران خودرو نه تنها کیفیت ها را افزایش نداده بلکه خودرو تولید دهه ۸۰ اروپا را نیز از استاندارهای اولیه خود دور کرده است!

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.