دامنه های “بارشها” از نیمه شرقی به جنوب ومرکز کشور می رسد /”تشدید بارش ها”و”کاهش نسبی دما”تا روز یکشنبه /دمای “تهران” رو به کاهش

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

طی سه روز آینده بارش های رگباری گاهی همراه با رعدو برق و وزش باد، بویژه در ساعات بعدازظهر روی جنوب شرق و بخشهایی از جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز”پنجشنبه ۱۷ مردادماه ۹۲″اعلام شد،طی سه روز آینده بارش های رگباری گاهی همراه با رعدو برق و وزش باد، بویژه در ساعات بعدازظهر روی جنوب شرق و بخشهایی از جنوب کشور ادامه خواهد داشت.
براساس این گزارش ممتاز به نقل از، این بارندگی ها با شدت کمتر از فردا در بعضی مناطق مرکز و شرق کشور رخ می دهد و همچنین امروز در بعضی مناطق سواحل دریای خزر و شمال غرب،ابرناکی ،بارش پراکنذه باران گاهی وزش باد پیش بینی می گردد.

لازم به ذکراست، فردا و روز شنبه بر میزان بارش ها در سواحل دریای خزر افزوده می گردد وکاهش نسبی دما را نیز به همراه خواهد داشت و گستره این ناپایداری ها همراه با رعدو برق و وزش بادهای نسبتا شدید بعضی مناطق شمال شرق و دامنه های البرز را نیز در بر میگیرد وهمچنین از شنبه بعدازظهر از سمت غرب سواحل از میزان ابرناکی و ناپایداری ها کاسته میشود و همچنین طی سه روز آینده دریای خزر مواج خواهد بود.
لازم به ذکر است، فردا در بعضی مناطق جنوب غرب وزش باد و گردوخاک دور از انتظار نخواهد بود.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد ودر ارتفاعات بارش پراکنده پیش بینی می گردد  و در بیشینه خود به ۳۵ درجه و درکمترین حالت به ۲۵ درجه بالای صفر است واین دما فردا به ۳۳ درجه خواهد رسید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.