دانشجویان صاحب بیمه‌تکمیلی می‌شوند

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: دانشجویان برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه دانش (بیمه تکمیلی) باید به طور متوسط ماهیانه۶۰۰۰ تومان پرداخت کنند.

واحد مرکزی خبر: رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: دانشجویان برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه دانش (بیمه تکمیلی) باید به طور متوسط ماهیانه۶۰۰۰ تومان پرداخت کنند.  
 
کیوان مرادیان امروز در نشست خبری با بیان این که بیمه تکمیلی برای دانشجویان اختیاری است؛ افزود: دانشجو باید در مجموع سالیانه۷۲هزار تومان برای بیمه تکمیلی پرداخت کند.
 
وی اضافه کرد: در صورتی که دانشجویی نتواند این هزینه را پرداخت کند، می‌تواند تا۱۰۰درصد از وام استفاده و پس از فراغت از تحصیل در اقساط۶۰ماهه، وام خود را بازپرداخت کند.
 
رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با بیان این که بیشتر دانشجویان بیمه پایه دارند؛ گفت: شرط تحقق بیمه تکمیلی، بیمه پایه است و بیمه تکمیلی درمان و بیمه حوادث دانشجویی با عنوان «بیمه دانش» از مهر اجرایی می شود.
 
مرادیان درباره همچنین درباره هزینه۶۰۰۰تومانی بیمه تکمیلی دانشجویان افزود:۴۰۰۰تومان این هزینه برای خدمات عمومی و۲۰۰۰تومان آن برای خدماتی همچون دندانپزشکی و عینک سازی است.
 
وی با تاکید بر این که بیمه حوادث دانشجویان اجباری است و این موضوع به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ شده است؛ اضافه کرد: علاوه بر۶۰۰۰ تومان هزینه بیمه تکمیلی؛ ۲۰۰۰تومان برای بیمه حوادث از دانشجویان دریافت می شود.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.