دانشجو نباید نسبت به مسائل روز کشورش بی‌تفاوت باشد

۱۶م آذر ،

14-195.jpg

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، گفت: دانشجو نباید نسبت به مسائل روز کشورش بی تفاوت باشد.

مهدی چهری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، بمناسبت روز دانشجو، اظهار کرد: قشر دانشجو، از اقشار متفکر، نخبه و تاثیرگذار در سطح جامعه به شمار می‌آیند.

وی در خصوص نقش جنبش‌های دانشجویی، گفت: افزایش آگاهی و بصیرت بخشی دانشجویان در موضوعات و مباحث مختلف روز جامعه از مهمترین اهداف و وظایف جنبش‌ها و نهادهای دانشجویی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در سطح دانشگاه‌ها که از تاکیدات مقام معظم رهبری است از دیگر وظایفی است که در راستای افزایش آگاهی و بصیرت بخشی در بین دانشجویان توسط این جنبش‌ها صورت می‌گیرد.

چهری خاطرنشان کرد: همچنین کشف استعدادها و توانایی‌های دانشجویان در رشته‌ها و زمینه‌های مختلف و معرفی آنها به جامعه از دیگر برنامه‌ها و وظایف جنبش‌هایی همچون بسیج دانشجویی است.

وی افزود: دانشجو باید هوشیار باشد و هر لحظه بتواند با تمام توان با جنگ نرم دشمنان به مقابله بپردازد.

این مقام مسئول تاکید کرد: امروزه دشمن درصدد آن است که با نفوذ وهابیت، قشر دانشجو را منحرف کند لذا یک دانشجو باید از نظر دینی و اعتقادی چنان سطحی از آگاهی را داشته باشد که هرگز در دام چنین توطئه‌هایی قرار نگیرد.

چهری در ادامه با بیان اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه از فعال ترین نهادهای دانشجویی استان است، افزود: برگزاری جلسات منظم هفتگی طرح حقله‌های صالحین از مهمترین برنامه‌های در دست اجرا است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.