دانشکده‌های تخصصی محیط زیست ایجاد می‌شود

جام جم آنلاین: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از تهیه بانک اطلاعات کارشناسان محیط زیست کشور خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته دانشکده‌های تخصصی محیط زیست در کشور ایجاد می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدجواد محمدی‌زاده، با اشاره به اینکه تصمیم دولت برای ایجاد دانشگاه محیط زیست تصمیمی مبارک و بجا بود، افزود:  وزارت علوم شاخص‌ها و استانداردهایی را تعریف کرده که در این خصوص دانشگاه محیط زیست باید تلاش کند تا به آنها دست یابد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ضرورت حضور ۱۰۰ نفر عضو هیات علمی تمام وقت در دانشگاه محیط زیست تاکید کرد: کل ظرفیت سازمان حفاظت محیط زیست و استان البرز به عنوان محل قرار گرفتن این دانشگاه در اختیار دانشگاه محیط زیست است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه محیط زیست باید عامل چهارم سازمان محیط زیست در قراردادها باشد، گفت: باید دانشکده‌های تخصصی زیر مجموعه دانشگاه محیط زیست در استانهای مختلف به فراخور وضعیت زیست محیطی‌شان تشکیل شود که در این خصوص پیگیری‌های لازم در حال انجام است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از تهیه بانک اطلاعات کارشناسان محیط زیست کشور خبر داد و گفت: تهیه این بانک به اتمام رسیده و بر این اساس هم اکنون دقیقا مشخص است که در رشته‌های مرتبط با موضوع محیط زیست چه تعداد کارشناس و در چه استان‌هایی حضور دارند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.