دانشگاه‌ها برای رسیدن به جایگاه علمی در جهان نیازمند برنامه‌ریزی مدون هستند

دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به وظیفه دانشگاه‌ها در تولید علم، گفت: دانشگاه‌ها برای رسیدن به جایگاه علمی در جهان نیازمند برنامه‌ریزی مدون هستند.

حسینی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه پیشرفت علم، اولین موضوع مطروحه در دانشگاه است، اظهار داشت: در حال‌حاضر رشد علمی کشور قابل توجه است و این به دلیل تلاش‌های بی‌شائبه جوانان ما در دانشگاه‌ها است.

دبیر سیاسی بسیج دانشگاه شهید بهشتی در مورد انتظار مردم و رهبری از جامعه دانشگاهی تصریح کرد: وظیفه سنگینی بردوش دانشگاه‌ها است. چرا که علم در سطح دنیا روز به روز در حال پیشرفت است و دانشگاه‌ها با یک برنامه‌ریزی دقیق باید خود را با آن سطح برسانند تا نیازها و انتظارات رهبری و مردم شهید پرور ما براورده شود.

این فعال دانشجویی با اشاره به نقش تشکل‌ها در پیشرفت علمی کشور خاطر نشان‌کرد: تشکل‌ها بنا به صلاحدید و موقعیتشان در زمینه‌های مختلف از جمله سیاسی و اقتصادی فعالیت دارند و با توجه به اینکه دانشگاه بستر اصلی رشد علمی کشور در محسوب می‌شود، فعالان دانشجویی می‌توانند با ایجاد اتاق فکر علمی و برنامه‌ریزی‌های متناسب با الگوی ایرانی- اسلامی نقش موثری را در پیشرفت علمی کشور داشته باشند.
انتهای پیام/ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.