دانشگاه فنی حرفه ای توسعه دهنده جریان فرهنگی در دانشگاه ها

پتانسیل بالای دانشگاه فنی حرفه ای در توسعه جریان فرهنگی باعث شده است تا به یک قطب فرهنگی در بین دانشگاه ها تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ امروز ۲۲ مهر ماه در مراسم معارفه فرهنگی دانشگاه فنی حرفه ای که با حضور مسئولین علمی فرهنگی دانشگاه ها برگزار شد.

دکتر سهراب رضایی رئیس دانشگاه فنی حرفه ای تهران در افتتاحیه این مراسم بیان داشت: این دانشگاه با داشتن ۱۷۰ دانشکده ؛ آموزشکده و ۲۰۰ هزار نفر دانشجو در عرصه فرهنگی پیشگام بوده و با حضور موثر و به موقع توانسته نقش غیر قابل انکاری را در مبارزه با تهاجم فرهنگی داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در برابر تحریم های دشمنان علیه ایران سعی شده است رسالت علمی و فرهنگی خود را حفظ کرده و در این سال که سال حمایت از کار ، تولید و سرمایه ایرانی است قسمتی از نیازهای داخل خود را تولید و از کالاهای خارجی بی نیاز شده ایم.

در ادامه دکتر شاه علی معاونت فرهنگی دانشگاه فنی حرفه ای گفت: این دانشگاه با وجود داشتن پتانسیل فرهنگی برای ایجاد یک جریان فرهنگی تاثیر گذار بر تمامی دانشگاه های کشور باید الگو بسیار خوبی را تدوین نماییم که برای این کار ما سه مؤلفه اصلی را نیاز داریم که اولین مؤلفه توسعه فعالیت فرهنگی و ایجاد سند راهبردی جریان فرهنگی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این جریان فرهنگی فقط مختص دانشجویان نیست و کلیه اساتید و کارمندان دانشگاه های کشور هم در بر می گیرد./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.