دانشگاه مازندران برای ورودی‌های جدید خوابگاه ندارد

آموزش > عالی
معاون دانشجویی دانشگاه مازندران اعلام کرد: دانشگاه مازندران به دانشجویان دوره روزانه و شبانه جدید خوابگاه واگذار نمی‌کند، زیرا با محدودیت شدید در اسکان روبرو است.

به گزارش مهر، دکتر یوسف‌محنت‌فر، خطاب به دانشجویان ورودی جدید دانشگاه مازندارن اعلام کرد: با توجه به نبود خوابگاه دانشجویان باید در حین انتخاب رشته به نبود خوابگاه در این دانشگاه دقت لازم بعمل می آوردند.

وی ادامه داد: ما برای کمک به دانشجویان و خانواده‌های آنان “ستاد اسکان دانشجویی” در حوزه معاونت دانشجویی تشکیل داده‌ایم این ستاد با اطلاعات لازم از خوابگاه های بخش خصوصی که تابع و زیر نظر این معاونت قرار دارند واگذاری خوابگاه درسال تحصیلی ۹۲- ۹۱ برای دانشجویان جدید الورود را دنبال می‌کنند.

وی در ادامه افزود: دانشجویان در سال اول تحصیل با پرداخت اجاره بها از طرف خود دانشجو و با قیمت آزاد درخوابگاه‌های بخش خصوصی از طریق ستاد اسکان دانشجویی اسکان داده خواهند شد.

معاون دانشجویی دانشگاه مازندران یاداورشد: ما به تعداد بسیار کمی فقط برای دختران که دارای شرایط لازم (کمیته امداد و بهزیستی و ایثار گران یا فوت پدر و بی‌سرپرست) باشند با ارائه مدرک معتبر بعد از بررسی بعمل آمده، خوابگاه ارایه می دهیم .

وی با بیان اینکه دانشجویان عمدتا باید از طریق ستاد اسکان دانشجویی پیگیر خوابگاه خود باشند یادآورشد: در دفترچه قید کرده‌ایم که برای مقاطع مختلف (کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری) خوابگاه نداریم و  همچنین تاکید می‌کنم دانشگاه مازندران خوابگاه متاهلی ندارد.

محنت فر افزود: البته وام ودیعه مسکن از طریق صندوق رفاه دانشجویان کشور داده می شود و خانواده های محترم اطمینان داشته باشند خوابگاه‌هایی که با ستاد اسکان دانشجویی هماهنگی دارند تحت نظر معاونت دانشجویی هستند و ما نظارت همه جانبه از  نظر بهداشتی و تعیین مقررات خوابگاهی را بر آنها داریم.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.