دانش استفاده کاربردی از تلفن همراه در ایران نهادینه شود

۱۶ام بهمن ،

صابر فیضی مدیرعامل اسبق مخابرات ایران با اشاره به اینکه امروز تلفن همراه به اصلی ترین ابزارهای اولیه اشخاص تبدیل شده است،به خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: جایگاه این وسیله ارتباطی تا اندازه ای اهمیت پیدا کرده که بدون استفاده از تلفن همراه اقتصاد جوامع با مشکل مواجه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در نتیجه هر چقدر همایش و کنگره هایی که در خصوص این ابزار فناوری برگزار می گردد بیشتر و با کیفیت تر باشد، دانش استفاده کاربردی از این وسیله ارتباطی در جامعه بیشتر خواهد شد.

وی تاکید کرد: کیفیت برگزاری کنگره موبایل در ایران باید به اندازه ای باشد که با حضور اپراتورهای خارجی و شرکت های بین المللی ، در حد منطقه ای برگزار شود.  

وی افزود: در شرایطی که ایران دارای اپراتورهای تلفن همراه بزرگ در سطح خاورمیانه است، برگزاری چنین اتفاقی در حد منطقه ، اتفاقی دور از ذهن نیست و می توان در این سطح بسیار قوی عمل کرد.

وی خاطر نشان کرد: کنگره موبایل مانند کنگره بارسلون که هر سال در منطقه اروپا در خصوص تلفن همراه برگزار می گردد باید در ایران به عنوان اتفاق منطقه برگزار شود.

لازم به ذکر است، کنگره موبایل ایران به منظور معرفی آخرین دستاوردهای علمی و فناوری این حوزه در کشور ۲۹ بهمن لغایت ۲ اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.