دانلود دو برنامه اجرایی تلفن همراه برای تماشای المپیک

به گزارش خبرگزاری ها، این دو برنامه قابل نصب بر روی آی پد، آی فون و تلفن هایی است که دارای سیستم عامل اندروید هستند و به کاربران اجازه می دهد علاوه بر تماشای رویدادهای المپیک لندن، به مشخصات ورزشکاران نیز دسترسی داشته باشند.

مسوولان شبکه ان.بی.سی که این دو برنامه را در اختیار عموم قرار داده است، می گویند از طریق نصب این برنامه ها که NBC Olympics و NBC Olympics Live نام دارند، کاربران می توانند به رویدادهایی دسترسی داشته باشند که تماشای آنها فقط از طریق تلویزیون های پولی و دارای خدمات MSBC و CNBC امکان پذیر است.

دانلود این دو برنامه از روز پنجشنبه به صورت رایگان آغاز شده است.

از قابلیت های جالب این برنامه ها این است که کاربران می توانند برای رویدادهای مورد علاقه خود یادآور بگذارند، مسابقات را ضبط یا برای اینکه بعدا ببینند متوقف کند. همچنین می توان از طریق این برنامه صحنه مسابقات را از طریق دوربین های مختلف تماشا کرد و زاویه دید را از دوربینی به دوربین دیگر انتقال داد.

‘جرمی هلفاند’ نایب رییس شرکت Adobe خالق این برنامه افزود: تا کنون پخش آنلاین المپیک محدود بوده است. یکی از دلایل این امر نگرانی مسوولان ان.بی.سی نسبت به کاهش تعداد بینندگان این شبکه تلویزیونی بود اما اکنون آنها به این نتیجه رسیده اند که پوشش بیشتر مسابقات می تواند موجب افزایش علاقه برای دیدن بازی ها شود.

ان.بی.سی اعلام کرده است، در المپیک لندن برای اولین بار سه هزار و ۵۰۰ ساعت پوشش بازی ها از طریق تلفن های هوشمند و رایانه های تبلت قابل دسترس خواهند بود.

ورزشی**۹۱۲۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۷۳۲۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.