دانلود نرم افزار بزرگنمایی با کیفیت عکس

عکس هایی دارید که کیفیت خوبی ندارند و نمی توان از آن ها استفاده کرد؟ یا قسمتی از تصویر را می خواهید که با بریدن و تغییر اندازه بی کیفت می شود؟ سایت دانلود رایگان نرم افزار برنامه ای ساده را معرفی کرده که می تواند با تکنولوژی قدرتمندی نویز را به شدت کاهش داده و بدون افت کیفیت می توانید یک تصویر را بزرگ کنید و عکس کیفیت بالا تری نسبت به قبل بدست آورید.

این نرم افزار زوم ابزاری ساده و پر قدرت برای کاهش نویز، حذف افکت های ناهنجار JPEG و بزرگ نمایی تصویر مجعد است. این نرم افزار با پردازش تصویر از یک تکنولوژی پیچیده میتواند به صورت بسیار دقیق نویز عکس را کاهش داده و افکت عکس ناهنجار JPG را از بین ببرد و عکس با کیفیت ارائه دهد که اینگونه مشکلات در عکس های قدیمی بیشتر به چشم می خورد. یکی دیگر از موارد این تکنولوژی که به Nova Sharpen معروف است میتواند عکس های تار شده را تیز کند که این کار با تکنیک های استاندارد به هیچ وجه قابل اجرا نیست. نرم افزار Cleanerzoomer Professional با استفاده از تکنیک Nova Sharpen میتواند عکس های زوم شده نا مشخص را به عکس های طبیعی تبدیل کند.


ابزار Auto-balance که به مفهوم تعادل اتوماتیک هست میتواند در رنگ، سطح (level) و سطح گاما تعادل ایجاد کرده و به صورت ماهرانه ای عکس را واقعی نشان دهد. با این نرم افزار نیازی به نرم افزار گرافیکی پیچیده نیست.

خصوصیات کلیدی نرم افزار زوم با کیفیت:
تیرگی، نویز عکس (نویز ISO پایین)، پیکسل های خراب، گرد و غبار، موج و بدنمایی، رنگ های موافق و ترکیبات نقطه ای رنگ عکس را تمیز میکند.
با حفظ تیزی حاشیه اشیا در عکس زوم میکند.
رنگ بندی و جزئیات عکس را بهبود می بخشد.
محیط کار بسیار ساده و بدون پنجره های متحرک.
تمامی عملیات به غیر از زمان پردازش دارای پیش نمایش هستند.
تمامی پارامترها با اسلایدرها تنظیم شده که برای دقت بیشتر دارای کنترل کننده چرخشی هستند.
از ۱۱ فرمت برای ورودی عکس و ۶ فرمت برای خروجی پشتیبانی میکند.

برای دانلود نرم افزار کلیک کنید


عصر ایران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. باباک:

    .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.