داوران بخش کودک و نوجوان جشنواره جام جم انتخاب شدند

۲۰م آذر ،

سینماپرس-گروه تلویزیون: ترکیب نه نفره هیات داوران بخش کودک و نوجوان دومین جشنواره تلویزیونی جام جم مشخص شد.

به گزارش سینماپرس، پوران درخشنده، ابراهیم فروزش، محمد میر زمان، وحید نیکخواه آزاد، محسن چینی فروشان، اسدالله اعلایی، محمد میرکیانی، جواد حاتمی و محسن حبیبی داوران بخش کودک و نوجوان دومین جشنواره فیلم‌های تلویزیونی جام جم خواهند بود.

گفتنی است، بخش کودک و نوجوان امسال به جشنواره فیلم‌های تلویزیونی جام جم افزوده شده و مسؤلیت آن به شبکه دو بعنوان شبکه کودک واگذار شده است. در این بخش آثار تولید و پخش شده شبکه های سیما در سه ساختار عروسکی، مسابقه و ترکیبی (پخش شده از شبکه‌های سیما در سال های ۸۳ تا ۹۰)، با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

مهدی کریمی، مدیر طرح و برنامه شبکه دو سیما که مسولیت دبیرخانه بخش کودک و نوجوان جشنواره جام جم را نیز عهده دار است با اعلام خبر انتخاب داوران گفت: تا کنون قریب به هفتاد اثر از شبکه های مختلف سیما به این دبیرخانه ارسال شده است.

وی دربارهٔ مراحل انتخاب آثار در این بخش گفت: هریک از شبکه‌های سیما، ۳۰ درصد از آثار تولید و پخش شده خود را در کمیته انتخاب هر شبکه بررسی کرده و نتایج بررسی این کمیته (مرکب از مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه،‌ مدیر پخش، مدیر طرح و برنامه و نظارت، مدیر تأمین و و سه صاحب نظر به انتخاب مدیر شبکه) برای دبیرخانه بخش کودک و نوجوان ارسال شده است که هیات داوران بخش کودک و نوجوان جشنواره این آثار را داوری خواهند کرد.

مدیر طرح و برنامه شبکه دو سیما میزان اقبال بینندگان و قضاوت آن‌ها، پیام های اصلی و فرعی، پژوهش های محوری در تولید، گزارش‌های مراکز نظارتی داخل و خارج سازمانی و تقدیرهای انجام شده در سازمان صدا و سیما را از شاخصه های عمومی داوری بخش کودک و نوجوان در کنار شاخص های تخصصی مرتبط با هر یک از ساختارهای برنامه سازی اعلام کرد.

کریمی گفت: جوایز بخش کودک و نوجوان دومین جشنواره فیلم های تلویزیونی جام جم به بهترین‌های تهیه کنندگی، کارگردانی، اجرا، عروسک‌گردانی، عروسک سازی، صدا پیشگی، نویسندگی، موسیقی ، تیتراژ و دکور تعلق خواهد گرفت.

دومین جشنواره فیلم های تلویزیونی جام جم بهمن ماه امسال در چهار بخش مجموعه‌های تلویزیونی طنز، فیلم‌های تلویزیونی، مسابقه‌های تلویزیونی و کودک و نوجوان (عروسکی، مسابقه و ترکیبی) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع.ت – ب. ب

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۰۵۶


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.