داوران تجسمی تجلی بصیرت معرفی شدند

۲۳ آبان ،

داوران نمایشگاه تجسمی دومین یادواره هنری تجلی بصیرت معرفی شدند.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین؛ ۱۲ هنرمند آثارکاریکاتور، نقاشی ، پوستر ، تصویر سازی دومین یادواره هنری تجلی بصیرت را داوری می کنند.

در رشته کاریکاتور مسعود شجاعی طباطبایی، بهمن عبدی، امین آقایی و در رشته نقاشی احمد وکیلی، اصغر کفشچیان مقدم، عبدالمجید حسینی راد آثار را داوری می‌کنند.

کوروش پارسا نژاد، مسعود مسعود نجابتی و محمد خزایی داوران بخش پوستر و پیمان رحیمی زاده، حافظ میر آفتابی و بهرام کلهر نیا داوران رشته تصویر سازی نمایشگاه تجسمی دومین یادواره هنری تجلی بصیرت می باشند.

نمایشگاه تجسمی دومین یادواره هنری تجلی بصیرت در رشته های نقاشی، تصویرسازی، پوستر و کاریکاتور برگزار می گردد.
هنرمندان برای شرکت در نمایشگاه تجسمی یادواره بصیرت می توانند آثار خود را در رشته های نقاشی، پوستر، تصویرسازی و کاریکاتور با موضوع بصیرت تا پنجم آذرماه از طریق پایگاه اینترنتیwww.civa.ir به دبیرخانه نمایشگاه ارسال کنند.

دبیر نمایشگاه تجسمی دومین یادواره هنری بصیرت احمد خلیلی فر است و اصغر کفشچیان مقدم، بهرام کلهرنیا، محمد خزایی و بهمن عبدی به ترتیب دبیران رشته های نقاشی، تصویرسازی، پوستر و کاریکاتور جشنواره می باشند و مسعود زنده روح کرمانی مدیریت اجرایی نمایشگاه را بر عهده دارد.

هنرمندان در رشته های نقاشی و پوستر می توانند حداکثر پنج اثر و در رشته های تصویرسازی و کاریکاتور به ترتیب می توانند حداکثر هفت و شش اثر به دبیرخانه نمایشگاه بفرستند.

نمایشگاه تجسمی دومین یادواره هنری تجلی بصیرت از سوی مرکز هنرهای تجسمی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.