داورزنی: ولاسکو را تا سال ۲۰۱۶ حفظ می کنیم

۱۶م اسفند ،

محمدرضا داورزنی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در قزوین افزود: تیم ملی والیبال ایران با ولاسکو بدون شک می تواند موفقیت های خود را تکرار کرده و به افتخارات بیشتری دست پیدا کند.

وی، تکرار عنوان قهرمانی آسیا و حضور در المپیک ۲۰۱۶ برزیل را از مهمترین اهداف فدراسیون والیبال ایران برشمرد و گفت: از همین حالا تلاش داریم تا به عنوان نماینده آسیا در المپیک بعدی حاضر باشیم.

رییس فدراسیون والیبال کشور با اشاره به حضور تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی که از خرداد ماه سال آینده آغاز می شود، شرکت در این رقابت ها را افتخاری بزرگ برای والیبال ایران دانست و خاطرنشان کرد: در پی حضور مستمر والیبال ایران در این پیکارهای مهم هستیم و این فرصت طلایی را براحتی از دست نمی دهیم.

داورزنی ادامه داد: تیم ملی والیبال ایران بدون شک توانایی ارایه نمایشی خوب و شایسته از خود را در لیگ جهانی خواهد داشت.

این مسوول، همچنین به حضور تیم های ملی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۳ والیبال ایران در مسابقات جهانی نیز اشاره کرد و افزود: امکانات و منابع فدراسیون برای موفقیت و حضور قدرتمند این تیم ها در مسابقات جهانی همچون تیم بزرگسالان بسیج شده است.

رییس فدراسیون والیبال کشور، استعدادیابی و پرورش ورزشکاران مستعد، برگزاری منظم و منسجم لیگ والیبال و برنامه ریزی اصولی را از عوامل تداوم موفقیت های والیبال ایران در آسیا و جهان دانست.

داور زنی یادآور شد: تلاش می کنیم موفقیت های والیبال ایران ادامه پیدا کرده و این رشته پرچمدار رشته های گروهی ورزش کشور در عرصه های آسیایی و جهانی باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.