داور پرچمدار ایران را انداخت/علی مظاهری: یک عمر زحمت کشیدم که این طوری حقم را بخورند؟

به گزارش خبرآنلاین ؛ باری دیگر ناداوری گریبان کاروان ورزشی ایران را گرفت. این بار این علیمظاهری پرچمدار کاروان کشورمان بود که اسیر ناداوری شد و درحالی که رقابتی برتر داشت نسبت به حریف کوبایی ، با شوکی که داور مسابقه به او داد از ادامه مسابقه محروم شد. درحالی که پرچمدار کاروان کشورمان در راند اول ۶ بر ۴ از حریف کوبایی اش پیش بود ، در شروع راند دوم حریف کوتاه قد کوبایی مدام با سر به سمت علی مظاهری یورش می آورد و هر بار در آغوش بوکسور کشورمان گیر می کرد. داور وسط این بازی انگار منتظر نشسته بود تا پرچمدار کاروان ایران را ناکام کند. سه اخطار متوالی درحالی که این مظاهری بود که داشت به حریف می تاخت ، دلاور کرمانشاهی مان را از رقابت های بوکس محروم کرد. او بازنده اعلام شد و ناراحت از این اتفاق به مربی اش می گفت:« یک این همه زحمت کشیدم که این طور حقم را بخورند؟»

او بعد از این هم به سمت مربیان کوبا رفت با آنها دست داد و از رینگ بیرون آمد بی آنکه حاضر شود وسط رینگ برود و اجازه دهد که داور دست رقیبش را بالا ببرد. با این اتفاق به احتمال فراوان ، مظاهری باید همین فردا دهکده بازی ها را ترک کند و ممکن است با محرومیت هایی هم روبرو شود. علی دو سال قبل هم در بازی های آسیایی چین با ناداوری از رسیدن به مدال طلا محروم شده بود.

شوک حذف ناباورانه علی مظاهری سبب شد تا بسیاری از بزرگان بوکس ایران در این باره اظهار نظر کنند. صادق پور داور بین المللی کشورمان درباره این بازی می گوید:« واقعا داوری به این بدی در عمرم ندیده بودم.این کار برنامه ریزی شده بود. شک نکنید. داور زمانی که می خواهد اخطار بدهد باید هشدار بدهد . باید این کار را مشخص کند نه اینکه در ۵۶ ثانیه ۳ تا اخطار بدهد. »

دلشاد پیشکسوت بوکس کشورمان هم می گوید:« واقعا این کار فاجعه بود ، حریف کوبایی داشت کشتی می گرفت ولی نمی دانم این چه نوعی از قضاوت است.»

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.