دایی:حدادی نشان داد که یک پهلوان واقعی است!!

علی دایی که بلافاصله پس از وقوع زلزله در منطقه آذربایجان شرقی برای کمک به زلزله‌زدگان به این استان سفر کرد، گفت: وظیفه خود می‌دانم که به عنوان یکی از ورزشکاران ایران و نماینده همه مردم به مردم زلزله‌زده کمک کنم و از همه مردم می‌خواهم که هرچه در توان دارند برای یاری به این مردم به کار ببندند.

 

 ali-daei

 

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران که برای کمک به مردم زلزله زده آذربایجان شرقی به این استان سفر کرده گفت: من به عنوان یک ورزشکار ایرانی و نماینده همه مردم وظیفه خود می‌دانم تا در این مواقع در کنار مردم بحران‌زده باشم و هر کاری از دستم برمی‌آید برای کمک به آن‌ها و التیام زخم‌هایشان به کار ببندم.

 

این مردمی که پس از زلزله خانه و کاشانه خود را از دست داده‌اند، نیازمند حمایت‌های همه ملت ایران هستند و امیدوارم مردم خوب ایران مثل همیشه نشان دهند که از یکدیگر حمایت می‌کنند و در این روزهای سخت هم‌وطنان خود را تنها نمی‌گذارند.

 

دایی با قدردانی از احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک ایران در المپیک گفت: واقعا باید از پهلوانی چون احسان حدادی قدردانی کرد که بلافاصله پس از اینکه به ایران رسید همدردی خود را با مردم زلزله زده آذربایجان ابراز کرد و حتی مدال ارزشمند خود را به این مردم اهدا کرد.

 

حدادی نشان داد که ورزشکار بزرگی است و مرام پهلوانی را می‌داند. من شخصا از او تشکر می‌کنم.

 

دایی در پایان بار دیگر از مردم خواست تا به هر نحو ممکن زلزله‌زدگان آذربایجان را یاری کنند.

منبع:ایسنا 

سلامت و زندگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.