دایی:هوشیار باشیم می‌توانیم نتیجه بگیریم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

به گزارش تفسیری ایسنا،علی دایی در نشست خبری پیش از بازی‌ ذوب‌آهن و راه‌آهن اظهار نمود: فردا یکی از بازی‌های سخت‌مان را پیشرو داریم و اگر هوشیار باشیم می‌توانیم نتیجه بگیریم. من iبه بازیکنان خود گفتم که نگاه iبه جایگاه ذوب‌آهن نکنند چرا که ذوب آهن تیم بزرگی است و هر چه از لیگ قبل است iبهتر شده است. باید بگویم که با دو باختی که آوردیم همه سعی مان را می‌کنیم که بالاتر بیاییم و در این بازی سه امتیاز لازم را بگیریم.

وی افزود: درست است که ما دو بازی پیش را بازنده بودیم اما این نشان دهنده پس رفت راه آهن نیست و ما بازی پیش را که در برابر ملوان باختیم یکی از iبهترین با‌زی‌های خود را iبه نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. از لحاظ تاکتیکی و بدنی iبه نقطه خوبی رسیدیم اما متاسفانه یک همه نماینده همه عیار نداریم. امتیازات زیادی را iبه سادگی از دست دادیم و در بازی فردا دو بازیکن خط حمله را در اختیار نداریم.

دایی تصریح نمود: فوتبال باشگاهی ما آنقدر هم افت نکرده است. امکانات سخت‌افزاری باشگاه‌ها واقعا کم است و باید باشگاه‌های مالک زمین تمرین شوند و iبه تیم‌های پایه نظر درستی داشته باشیم. تعطیلات پیاپی لیگ برتر در کیفیت همه تیم‌ها اثر منفی داشته است و ما باید همیشه بدن‌های بازیکنان را آماده نگه داریم. تا وقتی که باشگاه‌ها دولتی باشند این مشکلات وجود دارد.

دایی در پاسخ iبه این سوال که چه جایگاهی برای تیم خود در پایان فصل متصورید، گفت: ما سعی می‌کنیم جزو ۵ تیم اول جدول باشیم و اگر بچه‌ها بجنبند،‌تلاش نمایند و البته بدشانسی نیاوریم می‌توانیم iبه این هدف برسیم.

دایی در خصوص مشکلات حاشیه‌ای اخیر خود با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما اگر حرمت‌ نگه داریم و در حیطه کاری خود صحبت کنیم iبه مشکلی برنمی‌خوریم. حد و حدود اختیاراتمان را باید بدانیم و همیشه iبه این فکر نباشیم که سخنی بگوییم تا iبه این وسیله مطرح شویم. من هیچ موقع آغاز نماینده دعوا‌ها نبودم اما وقتی حرف ناروایی در مورد من زده می‌شود من باید از حق خود دفاع کنم چرا که حق گرفتنی است وقتی بی‌احترامی می‌شود و پا در کفش من می‌کنند جواب می‌دهم و جلوی این شخص خواهم ایستاد، حتی جلوی بزرگتر از این آقا خواهم ایستاد.

وی در این خصوص تصریح نمود: وقتی در یک روز چند بیانیه علیه شما می‌دهند و مطالب کذب عنوان می‌کنند مطمئنا من جواب آنها را خواهم داد و iبه هیچ کس اجازه نمی‌دهم در حریم خصوصی من iبه ناحق وارد شود. من پرسپولیس را همیشه دوست داشتم و از پرسپولیس جدا نشدم بلکه من را کنار گذاشتند. سبب پس رفت ما این است که همیشه آدم‌های ظاهر فریب را دوست داریم. این آقا در مورد من گفته بود که علی دایی رقص و پایکوبی نموده است اما من باید بگویم که یازهرا گفتن و خدا را صدا زدن رقص و پایکوبی نیست بلکه iبه اعتقادات آدم بر می‌گردد و من در هر تیمی باشم نسبت iبه آن تیم تعهد اخلاقی دارم و همیشه از حق خود دفاع می‌کنم و iبه هیچ کس اجازه نمی‌دهم در مورد من حرف ناروا بزند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.