دایی: غیرت و همدلی رمز موفقیت تیم‌ملی است

۲۷خردادماه،

 علی دایی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران در خصوص بازی حساس ایران و کره گفت: باید بگویم مطمئناً فردا بازی بسیار سخت و مهمی را در پیش داریم. تیم ملی ما می‌تواند با خواست خدای بزرگ کره را در خانه خودش شکست دهد. ما همه در ایران دست به دعا هستیم که این اتفاق بیافتد تا تیم ملی نتیجه بگیرد.

به گزارش فارس، وی افزود: نتیجه گرفتن تیم ملی به همه فوتبال ما کمک می‌کند و فوتبال ما را جلو می‌اندازد، من هم مثل میلیون‌ها هوادار فوتبال می‌نشینیم و برای تیم ملی کشورم دعا می‌کنم.

دایی ادامه داد: چند روز پیش مردم به خاطر انتخابات خوشحال بودند و در کوچه و خیابان‌ها جشن شادی گرفتند امیدوارم فردا هم به خاطر صعود مستقیم به جام جهانی مردم در خیابان‌ها جشن و پایکوبی به راه بیاندازند و دوباره شاهد حضور این مردم عاشق در خیابان‌ها باشیم.

وی در پاسخ به سؤالی که نظرتان راجع‌ به آن تیمی که ۶ گل به کره زد و تیم حال حاضر چیست، گفت: مطمئن باشید این تیم کره با آن کره سابق و زمانی که به آنها ۶ گل زدیم فرق دارد، الان این کره را می‌توان با برنامه و راحت شکست داد چون ما این تیم را در تهران بردیم و یک زهر چشم از آنها گرفتیم، آن هم ۱۰ نفره. قطعاً ۱۱ نفره راحت‌تر می‌توانیم به هدفمان برسیم.

دایی خطاب به ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در کره گفت: خود شما مطمئناً می‌دانید که این بازی چقدر حساس است، به نظرم باید این بازی را جدی بگیرید، من مطمئن هستم تمام تلاش‌تان را در زمین انجام می‌دهید تا ایران سربلند باشد. بچه‌های ما همیشه نشان داده‌اند با غیرت و برای پرچم ما و موفقیت کشورمان همه کار انجام می‌دهند و مطمئن باشید دل ما قرص است که آنها تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

وی در پایان دربارهٔ جنگ روانی مربی کره نیز یادآور شد: این به ضرر ما نیست بلکه به نفع ماست. مطمئن باشید ان‌‌شاءالله بچه‌ها با تلاش و کوشش فردا در زمین همه چیز را ثابت می‌کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.