دایی: تا آخرین لحظه برای رسیدن به قهرمانی می جنگیم/ تیمی که لیگ را شل بگیرد، به فوتبال خیانت کرده

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش تا آخرین لحظه برای کسب عنوان قهرمانی می جنگد.

به گزارش ممتاز؛ علی دایی سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر صبای قم و صعود به رده سوم جدول گفت: «به نظر من امروز پرسپولیس یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشت. در نیمه نخست از موقعیت های مان استفاده کردیم و به دو گل رسیدیم. البته در صحنه مشکوک پنالتی هم شانس با ما یار بود. از بازیکنان و هواداران تشکر می کنم.»

او در مورد صحنه پنالتی صبا گفت: «علت این تصمیم داور را نمی دانم. به هر حال آن پنالتی می توانست روند بازی را به کل تغییر دهد. تنها مشکل ما در این بازی گلی بود که در ثانیه های پایانی دریافت کردیم. آن گل را نباید می خوردیم. هر چند اعتقاد دارم که آن گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید.»

دایی در واکنش به صحبت های مرفاوی مبنی بر بازی ضعیف پرسپولیس گفت: «به نظر ایشان احترام می گذارم اما اگر دقت بیشتری می کردیم با نتیجه پرگل تری بازی با به پایان می رسید.»

سرمربی پرسپولیس با اشاره به بازی استقلال و ملوان گفت: «باید از تیم ملوان تشکر کنم که با وجود اینکه سهمیه آسیا را از دست داده اند اما جوانمردانه بازی کردند. باید از تیم هایی که مردانه بازی می کنند تشکر کرد.»

دایی در پایان گفت: «تیمی که در هفته های پایانی لیگ را شل بگیرد به فوتبال خیانت کرده. ما با تمام وجود برای قهرمانی می جنگیم. امیدوارم آن تیمی که شایستگی اش را دارد در پایان قهرمان شود.»


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.