دایی: تیم ها شرایط تمرین بعد از افطار را ندارند/ نفت با ما قابل قیاس نبود

به گزارش ایرنا، علی دایی پس از تساوی مقابل نفت تهران، گفت: تیم ما بسیار دیر جمع شد و با وجود این مساله توانستیم در دیدار مقابل نفت تهران نتیجه خوبی بدست آوردیم. تیم نفت تهران از مدت ها قبل تمرینات خود را آغاز کرده و به هیچ عنوان وضعیت آنها با ما قابل قیاس نیست.

وی با انتقاد از عملکرد داور بازی، ادامه داد: متاسفانه داور بازی با اشتباهات خود مانع از پیروزی ما شد و فکر می کنم راه آهن می توانست سه امتیاز این دیدار را بدست آورد.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری با انتقاد از وضعیت ورزشگاه دستگردی، گفت: نور این ورزشگاه بسیا کم است و در صورت عدم تقویت نور دستگردی این ورزشگاه در ماه رمضان با مشکلات اساسی روبه رو خواهد شد. مشکل نور در گلی که ما دریافت کردیم نیز قابل احساس بود و حتی فرشید کریمی دروازه بان ما نیز این مساله را تایید کرد.

وی در خصوص مشکلات موجود برای پخش زنده دیدار های لیگ برتر، اظهار داشت: فکر می کنم حق فوتبال بسیار بیشتر از آن چیزی است که دریافت کرده اما در این خصوص من تصمیم گیرنده نیستم.

وی در خصوص دستور فدراسیون فوتبال برای برگزاری تمرینات تیم ها در ماه مبارک رمضان پس از افطار، تصریح کرد: تنها کاری که قابل انجام برگزاری تمرین ها در زمان های نزدیک به افطار است زیرا هیچ تیمی شرایط برگزاری تمرین بعد از افطار را به دلیل مشکلات محل تمرین ندارد.

تیم فوتبال راه آهن شهرری در هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در دیدار مقابل نفت تهران به نتیجه تساوی یک بر یک رسید.

ورزشی **۹۱۱۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۸۲۷۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.