دایی: در مورد حرف‌های کریمی نظری ندارم/ اگر قهرمانی می‌خواهیم باید ۱۲ امتیاز بگیریم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – مربی پرسپولیس تاکید کرد که این تیم برای رسیدن به قهرمانی باید از ۴ بازی ۱۲ امتیاز بگیرد و منتظر امتیاز از دست دادن دیگر مدعیان باشد.

محمد دایی در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین؛‌ ابتدا در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس می گوید: «ما صد در صد امیدوار هستیم و تا آخرین هفته می جنگیم. البته برای قهرمانی باید از ۴ بازی باقی مانده هر ۱۲ امتیاز را بگیریم و منتظر امتیاز از دست دادن دیگر مدعیان باشیم. ما تا آخرین هفته دیگر حق امتیاز از دست دادن نداریم و اگر این اتفاق بیفتد دیگر شانسی برای قهرمانی نخواهیم داشت.»

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان پرسپولیس مثل گذشته انگیزه دارند تاکید می کند: «مطمئنا همینطور است و انگیزه بازیکنان کم نشده است. همه آنها تلاش می کنند تا بازی های باقی مانده را ببریم و قهرمان شویم هر چند که می دانیم کار بسیار سختی در پیش داریم.»

دایی در قسمت دیگری از حرف هایش به قهرمانی تراکتور اشاره کرده و می گوید: «تراکتور در سال های گذشته مدعی قهرمانی در لیگ بود که به این عنوان نرسید. من قهرمانی آنها را در جام حذفی تبریک می گویم و این قهرمانی مطمئنا باعث خوشحالی تمامی آذری زبان ها شد.برای تراکتور در آینده هم آرزوی موفقیت دارم.»

مربی پرسپولیس در خصوص اظهارات علی کریمی بعد از قهرمانی تراکتور واکنشی نشان نمی دهد. کریمی گفته بود که یکی از شروط قرارداد علی دایی، نبودن من در پرسپولیس بود ولی برادر دایی در این خصوص می گوید: «من نظری در مورد حرف های کریمی ندارم و بهتر است که در این خصوص از خود علی آقا سوال کنیم. من از شروط قرارداد برادرم اطلاعی ندارم.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.