دبیرکلی ناطق‌نوری در جبهه پیروان گمانه‌زنی رسانه‌هاست/ انتخاب دبیر تازه مرکب از آرای دبیران کل است

اردیبهشت ۱۴۰۳

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اعضای جبهه هنوز در غم از دست دادن این مجاهد صادق عزادار می باشند، گفت: انتخاب ناطق‌نوری به عنوان جایگزین مرحوم عسگراولادی صرفا گمانه‌زنی رسانه‌‌ها است.

“سید کمال سجادی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جایگزینی برای مرحوم عسگراولادی دبیرکل فقید جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: بعد از فوت وی جبهه پیروان جلسه‌ای برگزار نکرده است، بنابراین اولین جلسه بعد از عاشورای حسینی برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه براساس مرام‌نامه احزاب رئیس جبهه با آرای دبیران کل اعضای جبهه پیروان انتخاب می‌شود، ادامه داد: مرحوم عسگراولادی در زمان انتخاب مجمع عمومی مقید به رای‌گیری بود و همیشه وی بدون اجماع و مخالف انتخاب می‌شد، بنابراین دبیرکل با رای‌گیری از ۱۷ حزب موجود در جبهه انتخاب خواهد شد.
 
سجادی با اشاره به سخنان “محمدرضا باهنر” (نائب رئیس اول جبهه) که گفته بود مرحوم عسگراولادی دبیرکل جبهه خواهند ماند، گفت: وی به عنوان دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و عضو جبهه پیروان نظر خود را ارائه داده و هنوز ۱۶ دبیرکل احزابی چون کارگران، مؤتلفه اسلامی، کارمندان و… اظهارنظر نکرده‌اند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با ابراز ناراحتی از عملکرد یکی از خبرگزاری‌ها که بلافاصله پس از فوت عسگراولادی از وی پیرامون جایگزینی پرسیده بود، خاطرنشان کرد: اعضای جبهه هنوز در غم از دست دادن این مجاهد صادق عزادار می باشند؛ انتخاب ناطق‌نوری به عنوان جایگزین مرحوم عسگراولادی صرفا گمانه‌زنی رسانه‌‌ها است، چراکه سرچشمه انتخاب دبیرکل شورای مرکزی مرکب از دبیران کل جبهه است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.