دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو: خدمات پس از فروش گران نمی شود

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو: خدمات پس از فروش گران نمی شود

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو:
خدمات پس از فروش گران نمی شود

پرشین خودرو: دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو گفت: تعرفه‌ها و هزینه‌های ارائه خدمات پس از فروش خودروها افزایش نمی‌یابد.

به گزارش ممتازنیوز، عباسعلی غیاثی اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به ایام تعطیلات نوروزی شرکت‌های امداد خودرویی وابسته به خودروسازان طرح‌های ویژه‌ای را برای ارائه خدمات آغاز کرده‌اند.
وی با بیان این‌که هزینه‌های خدمات پس از فروش و خدمات امدادی در تعطیلات نوروز تغییری نسبت به قیمت‌های فعلی نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: برای سال آینده و پس از تعطیلات نوروزی نیز تصمیمی برای افزایش تعرفه‌ها وجود ندارد.
دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: شرکت‌های خودروساز و همچنین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروسازان در آستانه تعطیلات نوروزی نظارت بر عملکرد شبکه خدمات پس از فروش را تشدید کرده‌اند.
غیاثی به ایسنا گفت: شهروندان در صورت هرگونه نارضایتی و بروز تخلف در زمینه دریافت خدمات در تعطیلات نوروزی می‌توانند شکایت خود را به شرکت خودروساز، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ارائه کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.