دبیر اول کمیسیون صنایع: واردات خودرو دست دوم موجب واقعی شدن قیمت می شود

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

دبیر اول کمیسیون صنایع: واردات خودرو دست دوم موجب واقعی شدن قیمت می شود

دبیر اول کمیسیون صنایع:
واردات خودرو دست دوم موجب واقعی شدن قیمت می شود

ممتازنیوز: دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شواری اسلامی نتایج واردات خودرو سواری دست دوم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: واردات این خودروها موجب ایجاد بازار رقابتی و افزایش کیفیت محصولات خودروسازان داخلی خواهد شد.

الیاس طاهری در گفت و گو با خبرنگار ممتازنیوز، ضمن بیان این مطلب افزود: در حال حاضر با راهکارهایی نظیر تعرفه بالا، مانع واردات خودرو شده ایم و خودروسازان بازار را متعلق به خودشان می بینند لذا هیچ تلاشی جهت ارتقاء کیفی محصولات خود نمی کنند و مردم نیز جهت رفع نیاز خود ناچار به خرید محصولات خودروسازان داخلی هستند.
وی در ادامه تصریح کرد: واردات خودرو دست دوم به کشور قطعاً به ایجاد بازار رقابتی در کشور کمک می کند و خودروسازان جهت حضور در این بازار درصدد ارتقاء کیفیت محصولات خود برمی آیند.
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی در خصوص تأثیر واردات خودرو دست دوم در بازار، بیان کرد: واردات این خودروها موجب واقعی شدن قیمت خودرو در بازار خواهد شد.
وی همچنین اظهار داشت: در حال حاضر خودروسازان داخلی محصولات خود را با هر قیمتی عرضه کنند مردم ناگزیر به خرید این محصولات هستند لذا در صورت واردات خودروهای دست دوم قیمت ها واقعی شده و خودروسازان داخلی نیز قیمت محصولات خود را کاهش می دهند.
طاهری در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه خودروسازان داخلی کیفیت محصولات خود را افزایش دهند واردات خودروهای دست دوم لطمه ای به صنعت خودروسازی وارد نخواهد کرد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.