دبیر و اعضای شورای راهبردی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

قائم مقام رئیس دانشگاه در علوم پزشکی طی احکامی دبیر و اعضای شورای راهبردی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی احکامی از سوی باقر لاریجانی قائم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در علوم پزشکی، عطااله پورعباسی به عنوان دبیر شورا ،شاهرخ رامین رئیس واحد علوم پزشکی تهران، مهدی رضایت رئیس واحد علوم دارویی و حراجی رئیس واحد علوم دندانپزشکی تهران به عنوان اعضای حقوقی این شورا و حسین یحیوی و شفیقه رهیده به عنوان اعضای دیگر این شورا منصوب شدند.

همچنین با صدور حکمی از سوی حمید میرزاده، علیرضا مصداقی نیا به عنوان معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد. جبراییل نسل سراجی به عنوان رئیس مرکز توسعه آموزش علوم پزشکی، محمد شریعتی به عنوان رئیس مرکز تامین و توسعه منابع سلامت علوم پزشکی، شفیقه رهیده به عنوان مسئول تجهیزات پزشکی، عطالله پور عباسی به عنوان دبیر شورای راهبردی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، کبری جودکی به عنوان مشاور اجرایی قائم مقام رییس دانشگاه،‌ بلورچی به عنوان مشاور اجرایی و رییس دفتر معاونت علوم پزشکی و سید حمید جمال الدینی را به عنوان مشاور و مسئول امور نخبگان و استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شده اند.

شورای راهبردی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از مجامع مهم تصمیم‌سازی در حوزه علوم پزشکی است که پس از انتصاب باقر لاریجانی به عنوان قائم مقام رئیس دانشگاه در حوزه علوم پزشکی تشکیل شده است.

ریاست این شورا بر عهده باقر لاریجانی است. علاوه بر مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برخی از اعضای هیأت علمی و مدیران دانشگاه­های علوم پزشکی نیز به عضویت این شورا درآمده­اند تا با همفکری با یکدیگر زمینه را برای ارتقاء حوزه علوم پزشکی بیش از پیش فراهم آورند.

همکاری در تدوین برنامه راهبردی حوزه علوم پزشکی با نگاه به اسناد بالادستی از جمله نقشه جامع علمی کشور،‌ نقشه جامع علمی سلامت، نقشه تحول نظام سلامت و برنامه‌ پنجم توسعه، تلاش جهت ایجاد همسویی و یکپارچگی در پیاده‌سازی برنامه‌ها و راهبردها در واحدهای مختلف دانشگاهی، نظارت بر حسن اجرای برنامه‌ها و راهبردهای تدوین شده در حوزه‌های مرتبط با علوم پزشکی، همکاری در هدایت برنامه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه مبتنی بر اهداف و همکاری در اتخاذ سیاستهای نظارتی بر ارائه خدمات مختلف از سوی واحدهای دانشگاهی از جمله وظایفی است که شورای راهبردی علوم پزشکی بر عهده دارد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.