دخالت نظامی عربستان در بحرین اشتباهی استراتژی است

سه شنبه ۳۰ خرداد – ۰۳:۰۵:۴۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

امیر عبداللهیان:

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه ایران،دخالت نظامی عربستان در بحرین را اشتباهی استراژیک دانست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل  برون مرزی، “حسین امیرعبداللهیان” معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با روزنامه لبنانی الجمهوریه با محکوم کردن سرکوبگریهای نظامیان عربستان ضد ملت بحرین گفت:دخالت نظامی عربستان در بحرین اشتباهی استراتژیک است و تنها راه حل بحران بحرین، اقدامات سیاسی است.
امیرعبداللهیان همچنین درباره روابط تهران و ریاض افزود: ایران با عربستان مشکل خاصی ندارد و همواره برای انجام گفتگو با این کشور بعنوان کشوری مهم در جهان اسلام تاکید دارد.
معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه ایران درباره تناقض مواضع کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس در قبال سوریه نیز تاکیدکرد: هرچند سوریه با تروریسم و مداخله خارجی مواجه است اما ملت این کشور با اصلاحاتی انجام گرفته از سوی “بشار اسد” رییس جمهور سوریه در حال خارج شدن از بحران است.
امیرعبداللهیان” در همین حال با اشاره به توطئه ها برای راه اندازی جنگ طایفه ای درلبنان تصریح کرد: دولت، مردم و مقاومت لبنان اجازه وقوع جنگ طایفه ای در این کشور را نمی دهند و از آنجایی که امنیت لبنان و منطقه، امنیت ایران است و جمهوری اسلامی در مواجهه با تهدیدهای رژیم صهیونیستی در کنار لبنان خواهد بود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۹۱۵۰۵۴۷۶۲۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.