دختری که خودش را شبیه شخصیت کارتونی کرده است! + عکس

آناستازیا، نوجوان ۱۹ ساله اوکراینی است که با عمل های جراحی متعدد، خودش را شبیه به یکی از شخصیتهای کارتونی انیمیشن های ژاپنی درآورده است.

 

Ukrainian-anas

 

به گزارش “۱ پارس” به نقل از ممتازنیوز,  موهای بنفش رنگ یا گاهی سرخ رنگ او، مدل و اندازه چشم های غیر معمولش و حتی دور کمر باریکی که همگی به لطف جراحی های زیبایی بجود آمده اند، چیزی نیست که نظر اطرافیان را به خود جلب نکند.

 

او اکنون بیشتر از آنکه به انسانها شبیه باشد، به شخصیتهای کارتونی شباهت دارد و می توان گفت رکورددار در این زمینه نیز هست.چیزی که پیشتر، یک دختر آمریکایی ۱۶ ساله به نام خود ثبت کرده بود.آن دختر بسیار به عروسکهای باربی شبیه بود.

 

ukrainian-ana

 

خودش می گوید: اول از اینکه شبیه به این شخصیت محبوب رویاهای کودکی ام شده بودم، خوشحال بودم.اما الان چهره ام، دل خودم را هم میزند.دوستانم از کنارم پراکنده شده اند و من تنهای تنها هستم.

 

این لحن ناراحت کننده او اگرچه به واقعیت نزدیک است، اما تصاویر منتشر شده از وی در پروفایل شخصی اش در شبکه اجتماعی فیسبوک، تاکنون ۱۰۰۰ لایک خورده است.

جالب

تا این لحظه ۱۰نظر ثبت شده
  1. مهلا:

    خدا یه عقلی به اینا بده یه پولیم به ما!

  2. بی نام:

    دختری به این نازی چشه….معصومه چشاش

    • مهلا:

      الهی حالاتو فکر کن خوشگله

  3. سارا:

    خیلی بد فیسه

  4. سارا:

    زشت ترین ادم دنیا از این خوشگل تره.به قول رز جون هر چیزی طبیعیش قشنگه

  5. پریسا:

    ادم ازدیدنش وحشت میکنه!چطورتونسته اینکاروبکنه؟واقعابدم اومدوبراش متاسفم…

  6. رز:

    متنفرم از اونایی که صورتشون رو این قد دست کاری میکنن. مثل مه لقا که این قد جراحی کرده که یه ذره هم تو دل ادم نمی ره. به نظر من هر جیزی طبیعیش قشنگه.

  7. مهلا:

    چه قدر چشماش زشته.

  8. ligh:

    نیلو جون راست میگه.به نکته ی ظریفی اشاره کرد.

  9. نیلو:

    واقعا براش متاسفم بیشتر شبیه دختری که داخل کارتون کره ای دانه سیب بود هست . دیگه کاریشم نمیتونه بکنه تا آخر عمر همینطوری میمونه و بعد چند سال افتادگی پست میگیره وزشت تر میشه .اینم از نظر من(البته یادتون بمونه که اگر جراحی زیبایی خیلی مفید بود خود دکترای جراحی زیبایی این کارو رو خودشون انجام میدادن)

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.