دختر جوان در اثر تصادف در میدان فاطمی تهران فوت کرد



تاریخ انتشار: ۲۱ December 2015 | 7:37 am

دختر حادثه‌ دیده در میدان فاطمی براثر خونریزی زیاد درگذشت

دختر جوانی که روز گذشته در حوالی میدان فاطمی بر اثر تصادف دچار صدمه شدید در ناحیه جمجه شده بود پس از دریافت سه تا چهار ساعت خدمات درمانی توسط کادر درمان بیمارستان امام سجاد (ع) بر اثر خونریزی شد و عمق جراحت فوت شد.

دختر حادثه‌ دیده در میدان فاطمی درگذشت

مدیرکل نظارت بر امور درمان وزارت بهداشت، عنوان کرد: دختر جوانی که روز گذشته در حوالی میدان فاطمی بر اثر تصادف دچار صدمه شدید در ناحیه جمجه شده بود پس از دریافت سه تا چهار ساعت خدمات درمانی توسط کادر درمان بیمارستان امام سجاد (ع) بر اثر خونریزی شد و عمق جراحت فوت شد. دکتر سید محمد حسین میردهقان، مدیر کل نظارت بر امور درمان وزارت بهداشت با اشاره به تصادف خونین روز گذشته در حوالی میدان فاطمی، گفت: متاسفانه روز گذشته در حدود ۱۰۰ متری بیمارستان امام سجاد(ع) تصادفی رخ می‌دهد که موجب مصدومیت یک دختر جوان می‌شود.

وی افزود: میانگین حضور نیروهای امدادی اورژانس بر بالین بیمار حدود ۱۵ دقیقه است که در این حادثه اورژانس ۱۲ دقیقه پس از اطلاع در محل حاضر می‌شود.

میر دهقان گفت: نیروهای امدادی در زمان حضور در محل حادثه متوجه شدند که مصدوم توسط پرستار و نیروهای بیمارستان مذکور امدادرسانی شده و برای دریافت خدمات بیشتر به ICU منتقل شده است.

مدیرکل نظارت بر امور درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه عمق جراحت بسیار شدید بوده است، گفت: پس از سه تا چهار ساعت امدادرسانی به بیمار نهایتا مصدوم به دلیل خونریزی و صدمات شدید جمجه جان خود را از دست می‌دهد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی بر اینکه شنیده‌ها حاکی از‌ آن است که پرسنل بیمارستان با تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای بر بالین بیمار حضور داشتند، آیا اگر مصدوم در فاصله زمانی کم‌تری به بیمارستان منتقل می‌شد زنده می‌ماند؟ گفت: مصدوم زمانی که به بیمارستان منتقل می‌شود زنده بوده و خدمات درمانی مورد نیاز را نیز دریافت کرده اما عمق جراحت به جمجه بسیار شدید بوده است که مانع از حیات وی شد.

 

منبع: آنا

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.