دراکولا آلبوم هوی متال به بازار می‌دهد

۰۲خردادماه،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لی طی حدود شش دهه حضور در دنیای سینما نقش‌های مختلفی بازی کرده، از دراکولا گرفته تا هیولای فرانکنشتین و سارومان جادوگر، اما تاکنون سراغ موسیقی هوی متال نرفته بود.
 

بازیگر بریتانیایی که در مجموعه‌های سینمایی «ارباب حلقه‌ها»، «هابیت» و «جنگ‌های ستاره‌ای» مقابل دوربین رفته، آلبوم «شارلمانی: طالع مرگ» ‌(Charlemagne: The Omens of Death) را آماده کرده که چهارمین آلبوم موسیقی اوست و از ۲۷ مه (۶ خرداد) در سالروز ۹۱ سالگی او توزیع می‌شود.
 

این آلبوم که شامل ترانه‌هایی چون «قتل عام ساکسون‌ها»، «حامی شیطان» و «نهایت ایثار» است، احتمالا مورد استقبال طرفداران فیلم‌های فانتزی لی قرار می‌گیرد. تصویر خود او در حالی که شمشیر در دست دارد و در میان آتش احاطه شده، روی جلد آلبوم نقش بسته است.
 

در آلبوم قبلی لی با عنوان «شارلمانی: شمشیر و صلیب» از موسیقی سمفونیک متال استفاده شد، اما برای اولین بار است آلبومی از او منحصرا از موسیقی هوی متال تشکیل شده است.

لی گفت: «من در این آلبوم فریاد نمی‌کشم یا کاری شبیه آن انجام نمی‌دهم، اما موسیقی قطعا هوی متال است.»
 

لی گفت در دوران کاری خود در تولید چند ترانه هوی متال مانند «مرد حصیری» از گروه آیرون میدن و «مردی با تپانچه طلایی» از آلیس کوپر نقش‌ کوچکی داشته است.
 

آهنگ‌های آلبوم «شارلمانی: طالع مرگ» را ریچی فاکنر گیتاریست اصلی گروه هوی متال جوداس پریست تنظیم کرده است.
 

کریستوفر لی در کنار هیو لوری و استیو مارتین از جمله بازیگران صاحبنام است که در کنار فعالیت‌های سینمایی و تلویزیونی آلبوم موسیقی هم به بازار داده‌اند.   
 

چهره‌هایی چون زوئی دشانل، جنیفر لوپز و ویل اسمیت خود را هم به عنوان بازیگر و هم به عنوان موزیسین مطرح کرده‌اند، اما هیچ یک تاکنون آلبوم هوی متال به بازار نداده‌اند.
 

لی که در لندن به دنیا آمده و بیش از ۲۵۰ فیلم در کارنامه دارد، در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ با بازی در فیلم‌های ترسناک تولید استودیو همر به شهرت بسیاری رسید.
 

کارنامه شلوغ لی سبب شده او در کتاب رکوردهای جهانی گینس چند رکورد داشته باشد، از جمله بیشترین نقش‌‌آفرینی‌های مرتبط توسط یک بازیگر مرد در قید حیات، بیشترین تعداد فیلم دارای صحنه‌های شمشیربازی با حضور یک بازیگر مرد و البته بلندقدترین بازیگر مرد نقش‌های اصلی (قد لی حدود ۱۹۶ سانت است).

ایندیپندنت / ۲۴ مه / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.