دربحث جمع آوری ماهواره ها باید قانون اجرا شود

یکشنبه ۱۸ تیر – ۰۲:۴۴:۲۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- بروجردی گفت:ما مورد تهاجم فرهنگی دشمن هستیم و مقام معظم رهبری بارها فرمودند ناتوی فرهنگی،تهاجم فرهنگی؛وقتی این همه تهاجم به سمت ما می شود چه کسی باید سربازان این جبهه باشد ؟
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل خانه ملت، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران  به مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی)،گفت:باید دستورات الهی در کشور رعایت شود  و اگر این رعایت صورت نگرفت ودر مقابل افکار عمومی که ده ها هزار شهید تقدیم این مرز و بوم کرده اند باید پاسخگو باشیم ؛ کسانی که حقی گردن نظام دارند ، مصرانه می خواهند که به بحث حجاب اهمیت داده شود.
نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی افزود:کشورهای اسلامی دنبال پیاده شدن فرامین اسلامی در جامعه هستند و ما نیز نباید در این زمینه اهمال کنیم ؛ البته اکثرا رعایت می کنند اما کسانی که رعایت نکردند باید با تذکری که به آنها داده می شود رعایت کنند و اگر نکردند باید با آنها  برخورد شود.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی (رهروان ولایت) تصریح کرد: لباس پوشیدن مردم یک مساله است و اجرای فرامین الهی یک مساله دیگر که باید رعایت شود؛ارگان های فرهنگی به وظایف خود اگر اهمیت دهند و وظایف خود را رعایت کنند،نیروی انتظامی هم می تواند به وظایف خود عمل کند.
وی افزود:دربحث جمع آوری ماهواره ها نیز باید قانون اجرا شود درغیر این صورت باید قانون تغییر کند. اگر تجدید نظر شد و قانون تغییر کرد بحث عوض می شود؛ در حال حاضر  ما موافق اجرای قانون هستیم.
بروجردی در خاتمه گفت:ما مورد تهاجم فرهنگی دشمن هستیم و مقام معظم رهبری بارها فرمودند ناتوی فرهنگی،تهاجم فرهنگی ؛ این همه اصطلاحات برای چیست؟ وقتی این همه تهاجم به سمت ما می شود چه کسی باید سربازان این جبهه باشد ؟حتی کشورهایی مثل مالزی که تمام  مسلمان نیستند بر شبکه های ماهواره  کنترل دارند و باید در این زمینه تدبیری داشته باشیم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۸۱۴۴۴۲۰۷۰۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.