درب ˝خانه سینما˝ به دست ایوبی باز می‌شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

صبح روز پنج شنبه/

خانه سینما، مقارن با روز ملی سینما – ۲۱ شهریور – به دست دکتر ˝حجت الله ایوبی˝ معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی و با همراهی جمعی از چهره‌های صاحب نام سینمای ایران بازگشایی می‌شود.

 به گزارش هنرآنلاین ، در متن خبر رسمی اعلام شده از سوی روابط عمومی سازمان سینمایی آمده است: “در دیدارهای جداگانه‌ای که دکتر “حجت الله ایوبی” با طیف‌های مختلف سینمایی و غیر سینمایی داشت، بر عزم جدی نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر بازگشایی خانه سینما توسط دولت تازه و از سرگیری مجدد فعالیت‌های صنفی سینمایی تأکید کرد.

سازمان سینمایی ضمن تشکر از همراهی و همدلی خانواده ارجمند سینمای ایران و نیز جامعه رسانه‌ای که طی دو سال اخیر پیگیر حل مشکل خانه سینما بودند به اطلاع می‌رساند رئیس سازمان سینمایی صبح روز پنجشنبه ۲۱ شهریور ساعت ۱۱:۳۰ در محل تالار اجتماعات خانه سینما با برگزاری نشستی خبری پاسخگوی سئوالات نمایندگان رسانه‌های جمعی خواهد بود و دربارهٔ نحوه برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و نیز برگزاری انتخابات پیش‌رو سخن خواهد گفت.

گفتنی است هرگونه گمانه‌زنی و اظهار نظر غیر رسمی در خصوص موضوع بازگشایی خانه سینما نادرست بوده و اطلاعات صحیح و شفاف در این مورد، روز پنج‌شنبه ۲۱ شهریور و در جریان برگزاری نشست خبری یاد شده مطرح خواهد شد.”

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.