درخشنده: توانایی دست و پنجه نرم کردن با ابرقدرتهای والیبال را داریم/مشکل دریافتمان قابل رفع است

۱۹خردادماه،

سعید درخشنده دبیر اسبق فدراسیون والیبال کارنامه تیم ملی ایران در ۲ دیدار از مسابقات لیگ جهانی را قابل قبول عنوان کرد.

سعید درخشنده دبیر اسبق فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تلاش ملی پوشان ایرانی این بود که نشان دهند توانایی دست و پنجه نرم کردن با ابر قدرتهای والیبال را دارند.

وی تصریح کرد: در بازی اول استرس خاصی در میان ملی پوشان حاکم بود اما تیم ایران در دیدار دوم با شناسایی نقاط ضعف و قوت خود به مصاف با روس ها رفت و عملکرد خوبی را از خود نشان داد.

وی تصریح کرد: روسیه به عنوان قهرمان المپیک و تیمی که در تمامی ادوار مسابقات لیگ جهانی حضور داشته یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی محسوب می گردد والیبالیست های اصلی و نیمکت نشین آن از نظر فنی تفاوت بسیاری با یکدیگر ندارند و دست مربی برای تعویض باز است.

ناظر مسابقات لیگ جهانی والیبال در ادامه گفت: نه روس ها سابقه بسیار طولانی در والیبال لیگ جهانی قهرمانی جهان المپیک و …. دارند اما با وجود چنین شرایطی تیم ایران اولین گام خود در لیگ جهانی را خوب  برداشت.

درخشنده یاد آور شد: ما در دریافت اول در این دوره از مسابقات مشکلی داشتیم اگر این نقص را هم برطرف کنیم در دیگر موارد مشکل خاصی  نداریم چون در صورتی که توپ ها با دریافت اول صحیح به خوبی به دست پاسور برسد به طور قطع کارهای ترکیبی به نحو مطلوبی انجام خواهد شد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.