درخواست ایران برای میزبانی از تکواندوی قهرمانی آسیا

پس از لغو میزبانی لبنان از رقابت های تکواندوی قهرمانی آسیا بدلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور، ایران رسما خواستار میزبانی از این رقابت ها شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، بدنبال درخواست لبنان برای تعویق میزبانی این کشور از رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا بدلیل شیوع ویروس کرونا، ایران در نامه‌ای به کنفدراسیون تکواندوی آسیا خواستار میزبانی از این مسابقات شد. ایران همچنین درخواست خود برای میزبانی از رقابت های کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا را ارائه داده است.

اردن دیگر کشوری است که برای میزبانی از این ۲ رویداد اعلام آمادگی کرده است.

آرش فرهادیان رییس سازمان تیم های ملی تکواندو در گفتگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به اینکه سال آینده رقابت های جام باشگاه های آسیا در ایران برگزار می شود، آمادگی کامل برای میزبانی از رقابت های بین المللی را داریم. پس از تعویق میزبانی بیروت از رقابت های قهرمانی آسیا، درخواست رسمی خود را برای میزبانی از این رقابت ها اعلام کردیم و همچنین خواستار میزبانی رقابت های کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا نیز شده ایم.

رییس سازمان تیم های ملی تکواندو افزود: رییس فدراسیون تکواندو مذاکرات خود را با روسای فدراسیون های آسیایی آغاز کرده و خواستار رای مثبت آن ها به میزبانی ایران از این ۲ رویداد شده است. اردن نیز همانند ایران برای میزبانی از این ۲ رویداد اعلام آمادگی کرده و تا چند روز آینده این موضوع در صورت لغو کامل برگزاری رقابت ها در لبنان، تعیین تکلیف خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به برگزاری رقابت های زنان قهرمانی آسیا، ایران مشکلی بابت این میزبانی خواهد داشت یا خیر، گفت: ما پیش از این رقابت های نوجوانان آسیا را میزبانی کردیم و با تمهیداتی که در نظر گرفته شد مشکلی در این‌باره بوجود نیامد و فکر می کنم در صورت دادن میزبانی به ایران این‌بار نیز مشکلی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.