درخواست دوستی‌مهر از تیم‌های لیگ برتری

۰۶م اسفند ،

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دوستی مهر در این‌باره گفت: دیدار با تیم‌های لیگ برتری درست مثل دیدارهای دوستانه بین‌المللی است و ما هم برای اینکه بازیکنان از لحاظ روحی و روانی آماده شوند با تیم‌های لیگ برتری بازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: بازی با پرسپولیس بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان در دقایقی از بازی طوری عمل کردند که مورد تشویق هواداران پرسپولیس در ورزشگاه قرار گرفتند. ما به غیر از گلی که زدیم سه موقعیت صد در صد کل داشتیم که متاسفانه با بی دقتی بازیکنانمان از دست رفت. در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول و ۱۵ دقیقه اول نیمه دوم توپ و میدان در اختیار ما بود.

دوستی مهر افزود: صبح روز سه شنبه با تیم بزرگسالان صبای قم درزمین شماره دو آکادمی ملی فوتبال بازی داریم. واقعا بازیکنان و کادر فنی تیم ملی زیر۱۷ سال دوست دارند با تیم‌های دیگر مثل استقلال، سپاهان، تراکتورسازی، فولاد، نفت تهران و راه آهن هم بازی کنیم. همیشه در قبل بازیکنان نوجوانان آرزو می کردند در تمرین‌های تیم‌های بزرگ حاضر شوند و با بازیکنان عکس یادگاری بگیرند اما این شانس به نوجوانان ایران داده شده تا برابر بازیکنان بزرگ حاضر شوند. امیدواریم دیگر تیم های لیگ برتری هم با تیم نوجوانان بازی کنند تا هم در شرایط بازی قرار بگیریم همین اینکه تجربیات بازیکنان بالاتر برود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.